  • 11. Data: 2003-01-08 14:19:12
    Temat: Odp: Małolat i papierochy
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Darek <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avhb2p$83e$...@n...tpi.pl...
    > Prawo jest do kitu!!!
    > Kara śmierci!!! ;))))
    >
    > Pozdrawiam Cię droga Sandro ;)

    również Cię pozdrawiam ale ja nie jestem takiego zdania ;P

    Sandra

  • 12. Data: 2003-01-08 14:31:19
    Temat: Re: Małolat i papierochy
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Chyba nie zrozumiałeś ;)
    Prawo jest do kitu bo nie ma kary, przeciwnie byłoby ok ;)
    Za palenie stracić natychmiast takiego osobnika!! :)
    Hmm, może właściwie ja najpier rzucę palenie ... ;)

    Pozdrawiam

    Darek

  • 13. Data: 2003-01-08 15:08:26
    Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hmm, może właściwie ja najpier rzucę palenie ... ;)

    A 18 lat ma , że pali ;-))

    Pozdrawiam
    Beata- niestety pełnoletnia

  • 14. Data: 2003-01-08 15:10:31
    Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl>

    > ps. sam nie wierzę, że mi takie bzdury do głowy przychodza :)

    :-)) Bzdury mogą być tyle, że w te to on raczej nie uwierzy :-)

    Pozdrawiam
    Beata

  • 15. Data: 2003-01-08 15:12:58
    Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl>

    > Może krzesło elektryczne ;)))))

    Eee, jeszcze mi dodatkowy rachunek za prąd przyjdzie zapłacić ;-)

    Pozdrawiam
    Beata co woli uduszenie bo jest mniej kosztowne ;-)

  • 16. Data: 2003-01-08 15:15:27
    Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl>

    > ewentulanie nadzór odpowiedzialny rodziców...

    Oj, nie chcę krakać ale możliwe, że jego rodzicom też nadzór by sie
    przydał...

    pozdrawiam
    Beata

  • 17. Data: 2003-01-08 19:46:16
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Toffi" <b...@p...onet.pl> pisze w

    Tak sobie mysle, skoro nie mozesz udowodnic ze on nie kupil od Ciebie to
    tak samo on nie moze udowodnic, ze kuil od Ciebie, dobrze rozumiem ? Jego
    slowa przeciwko Twoim? To jak tu wskazac winnego? Wlasciwie to jedyny bol w
    tym, ze powiedzial ze kupil te fajki w Twoim sklepie (pytanie po co, skoro
    kupil gdzie indziej?).

    --
    huski
    GG: 115421

  • 18. Data: 2003-01-08 20:04:56
    Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak sobie mysle, skoro nie mozesz udowodnic ze on nie kupil od Ciebie to
    > tak samo on nie moze udowodnic, ze kuil od Ciebie, dobrze rozumiem ?

    Źle. Tak się składa, że ja mogę udowodnić, ze nie kupił ich u mnie.

    Wlasciwie to jedyny bol w
    > tym, ze powiedzial ze kupil te fajki w Twoim sklepie (pytanie po co, skoro
    > kupil gdzie indziej?).

    Też się zastanawiam dlaczego wskazał na mnie. Z tego co mówili strażnicy to
    on mieszka na tej samej ulicy. Może dlatego wpadło mu to do tej pustej głowy
    ? Możliwe też , ze kiedyś mu po prostu nie sprzedałam papierosów i pomyślał,
    że to niezła zemsta ?

    Pozdrawiam
    Beata

  • 19. Data: 2003-01-09 06:36:55
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > A 18 lat ma , że pali ;-))

    Nawet trochę więcej :).
    Ale mam zamiar w tym roku rzucić palenie,
    może się uda :).

    Pozdrawiam

    Darek

  • 20. Data: 2003-01-09 10:55:40
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Źle. Tak się składa, że ja mogę udowodnić, ze nie kupił ich u mnie.

    Acha. to znaczy oskarżył Cię, fałszywie, o popełnienie przestępstwa?
    I mozesz udowodnic ze falszywie?
    No nie, to JEST chyba jakos karalne...
    :-\