  • Data: 2017-05-06 20:21:01
    Temat: Re: Maliniak i jego fobie
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz w
    <news:oel1si$jgk$1@node1.news.atman.pl>:

    > Faktyczny problem jest taki, że twoje stwierdzenie "będę miał 26,
    > przepchnę referendum"

    Nie panie Malinowski, tak byś pan chciał, bo dałeś ciała, ale niestety to
    nie jest faktyczny problem tej dyskusji, ba nikt tak nie napisał oprócz
    ciebie.

    > jest co do zasady

    Zaczyna sie bełkot...

    > nie do spraktykowania.

    ...i jego kontynuacja.

    Jeszcze raz:
    "nie zgadzam się na zmiany w konstytucji"
    "Art. 125. 1. W sprawach o szczególnym znaczeniu dla państwa może być
    przeprowadzone referendum ogólnokrajowe."

    To czy potrzeba 26, czy 51 jest nieistotne (25 punktów IQ pana Malinowskiego
    ,które poszło w maliny... Bez znaczenia)

    --
    'Tom N'