  • Data: 2017-05-07 11:54:08
    Temat: Re: prezia mam w dudzie [Przez referenda zejdziemy na psy "jak Szwajcaria"! ;-) ]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:
    > W dniu 2017-05-07 o 09:15, Danusia pisze:
    [...]
    > Bo ten naród jest po prostu głupi i nie może sam o wszystkim decydować.
    > Dam ci prosty przykład. Zróbmy referendum pod hasłem "czy rząd i
    > parlament powinny zlikwidować podatki". Jak myślisz, jak zagłosują
    > ludzie i jaki będzie wynik referendum i jakie będą skutki takiej
    > decyzji?
    > Oto dlaczego władza nigdy nie powinna w całości leżeć w rękach
    > motłochu. Motłoch w przeważającej większości jest po prostu
    > głupi. Chcesz oddać władzę w ręce głupców i dać głupcom prawo do
    > decydowania o wszystkim w drodze referendum?

    No patrz pan na jakie psy zeszła ta durna Szwajcaria ze swoim systemem
    demokracji bezpośredniej! ;-)

    Tego że za SWOJE wybory się płaci wyborcy się tak od razu nie nauczą.
    Jak im się nie da okazji do bolesnych nauczek to się nie nauczą NIGDY.
    <cynizm> Referenda są po to żeby było że *cały* naród wybrał a nie
    tylko "oni" (skurwysyny u żłoba) jak przyjdzie płacić za dokonany
    wybór. </cynizm>

    --
    A. Filip