  • Data: 2017-05-07 11:31:09
    Temat: Re: prezia mam w dudzie
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i jeszcze czemu "elity" rządzące od 27 lat Polską tak panicznie boją sie
    referendum?
    > U nas nawet zapowiedź rodzi protesty i sprowadza się do pytania "jak motłoch mógłby
    decydować o najważniejszych sprawach, mając stanowisko elit w du...e"?

    Bo ten naród jest po prostu głupi i nie może sam o wszystkim decydować.
    Dam ci prosty przykład. Zróbmy referendum pod hasłem "czy rząd i
    parlament powinny zlikwidować podatki". Jak myślisz, jak zagłosują
    ludzie i jaki będzie wynik referendum i jakie będą skutki takiej decyzji?
    Oto dlaczego władza nigdy nie powinna w całości leżeć w rękach motłochu.
    Motłoch w przeważającej większości jest po prostu głupi. Chcesz oddać
    władzę w ręce głupców i dać głupcom prawo do decydowania o wszystkim w
    drodze referendum?

    --
    Sonn