  • Data: 2017-05-06 21:27:41
    Temat: Re: prezia mam w dudzie
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:
    > A. Filip w
    >
    > się Filip po raz kolejny PoPiSał:

    > Te znaki ">>" to zapewne pomyłka, bo dlaczegoby anfiego o manipulowanie
    > cytatami podejrzewać...

    A na czym miałaby polegać moja manipulacja _cytatem ze strony sejmu_ ?
    Istotne w dyskusji stało się referendum zarządzane przez prezydenta za
    zgodą senatu, pominięty fragment (o referendum zarządzanym przez Sejm)
    jest _wyraźnie_ zaznaczony, link do pełnej wersji jest.

    Mnie ostatnio szczególnie wkurwiają *syny tnące cytowany post na który
    odpowiadają bez jakiegokolwiek zaznaczenia "cięcią" w sposób
    zmieniający sens postu na który odpowiadają.

    Ciąć cytaty wolno. Nie wolno ciąć cytatów *bez zostawienia śladu cięcia*.
    [ Pisze o przyzwoitych obyczajach a nie o prawie ]

    --
    A. Filip