  • Data: 2017-05-07 23:20:59
    Temat: Re: prezia mam w dudzie [Przez referenda zejdziemy na psy "jak Szwajcaria"! ;-) ]
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-07 o 11:54, A. Filip pisze:
    > [...]
    >
    > No patrz pan na jakie psy zeszła ta durna Szwajcaria ze swoim systemem
    > demokracji bezpośredniej! ;-)
    >
    > Tego że za SWOJE wybory się płaci wyborcy się tak od razu nie nauczą.
    > Jak im się nie da okazji do bolesnych nauczek to się nie nauczą NIGDY.
    > <cynizm> Referenda są po to żeby było że *cały* naród wybrał a nie
    > tylko "oni" (skurwysyny u żłoba) jak przyjdzie płacić za dokonany
    > wybór. </cynizm>

    Umiesz czytać ze zrozumieniem, czy tylko wstawiać gwiazdki, podkreślenia
    i zmieniać tematy wątków? Najwyraźniej tego pierwszego nie potrafisz.

    Naród wybiera swoich przedstawicieli durniu po to, żeby za niego
    decydowali reprezentując interes tego narodu. A że nie potrafi ich potem
    rozliczyć w kolejnych wyborach, to tylko świadczy o głupocie tego narodu
    skoro wciąż u żłobów tkwią te same ryje. Masz przykład. W 2007 miano
    dosyć Pisowskiej durnoty i kogo znowu wybrano? Te same ryje które były u
    koryta w 2007, bo elektorat potrafi tylko tak jak ty wstawiać gwiazdki i
    podkreślenia a nie potrafi postawić krzyżyka na karcie do głosowania.

    EOT, bo to temat nie na tą grupę.

    --
    Sonn