  • Data: 2017-05-07 20:08:42
    Temat: Re: prezia mam w dudzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 7 May 2017 18:19:11 +0200, Shrek napisał(a):

    > Nie - tu nie ma możliwości, żeby wynik był wiążący

    No ale w innym jest, a wynik wyjdzie niewiazacy, i trzeba z tym zyc.

    > - dajmy na to, że
    > "czy jesteś za zmianą konstytucji" wyjdzie na tak przy wystarczającej
    > frekwencji. I co - dalej nie można jej zmienić dopóki nie masz
    > większości konstytucyjnej w parlamencie. A jak ją masz to w dupie masz
    > czy się obywatele chcą zmieniać czy nie.

    Ale politycy moga zmienic zdanie, jak uslysza "narod tak chce".
    A i narod moze zmienic zdanie przy nastepnych wyborach.

    Owszem, moglby prezydent konstytucje przeczytac, zmiany zaproponowac,
    potem w przewidzianym trybie w referendum zatwierdzic ... ale nie
    byloby czego zatwierdzac.

    P.S. Ale nie odpowedziales na przyklad ... wiazacy, ale kogo ?

    J.