  • Data: 2005-01-24 09:47:45
    Temat: Re: Mailing a spam
    Od: Vectra <a...@b...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wirtualna napisał:
    [...]
    > Art 24
    > Kto przesyła za pomocš ?rodków komunikacji elektronicznej niezamówione
    > informacje handlowe, podlega karze grzywny.
    >
    > pozdrawiam
    > Wirtualna

    Ale jak ktos podaje adres mailowy firmy o okreslonym tamze profilu
    i oznacza go jako miejsce do kontaktu, to mozna zalozyc,
    ze zamawia okreslone informacje. Zatem chyba nazbyt uogólniasz ...

    Czy aby Twoje cytaty nie tycza sie "mailingu masowego", o ile tenze
    jest zdefiniowany?

    Moje zdanie - nie wiadomo jak jest. Ale jak spróbujesz mailingu, to
    szeryfowie (znaczy admini) wykonaja samosad w posatci dopisania
    do czarnych list. To bezprawie, ale pójdziesz do sadu, by wygrac?

    pozdro
    --
    V.