  • Data: 2005-01-25 08:09:44
    Temat: Re: Mailing a spam
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    TmK wrote:

    > Wiec po co firmy publikuja swoje adresy mailowe w internecie?

    Bo chcą sprzedać swoje produkty.

    > Moze powinny zaznaczac przy adresie "tylko dla tych dzieki ktorym
    > MY zarobimy"...

    Po co, jeśli tego właśnie należy się spodziewać. Dlaczego mieliby
    ułatwiać życie tym, którzy chcą zarobić *na nich*?

    Przy okazji - naprawde nie widzisz nic niestosownego w obciążaniu
    odbiorcy swoich reklam kosztami tekj reklamy? Niezależnie czy ten
    ktoś kupi reklamowany produkt czy nie? To tak jakbym korzystał z
    płatnego Canal+, ale co jakiś czas wpierniczał mi się na wizję
    blok reklamowy s Polsatu. Albo gdybym oglądając Polsat musiał
    wrzucić do skarbonki pod telewizorem 5gr. za każdą emitowaną
    reklamę w bloku reklamowym i miałbym do wyboru albo w ogóle nie
    oglądać telewizji, albo płacić, bo telewizor nie miałby wyłącznika
    to przełączania kanałuu w czasie bloków reklamowych...

    Ukłony
    --
    ŁK