eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMailing a spam › Re: Mailing a spam
  • Data: 2005-01-25 10:09:07
    Temat: Re: Mailing a spam
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    TmK wrote:

    >>Przy okazji - naprawde nie widzisz nic niestosownego w obciążaniu
    >>odbiorcy swoich reklam kosztami tekj reklamy? Niezależnie czy ten
    >>ktoś kupi reklamowany produkt czy nie?
    >
    >
    > Nie w tym przypadku, gdyz stawiajac sie na miejscu firmy X,
    > chcialbym aby na moja skrzynke, platna czy nie, przyszla
    > oferta od firmy dzieki ktorej moge potencjalnie zyskac.

    W takim razie nie stawiaj się na miejscu firmy X, bo po pierwsze
    nie wiesz czego ta firma naprawdę potrzebuje, a po drugie często
    nie masz nawet pewności (nawet jsęłi Ci się wydaje, że masz) czy
    e-mail wysyłąsz do firmy czy do osoby prywatnej. Nia masz prawa
    z góry zakładać, że skoro Ty chciałbyś dostać taką ofertę
    współpracy, to każdy inny też chce dostać ofertę od Ciebie.

    W przeciwnym wypadku podpadasz pod definicję marketoida -
    patologicznego optymisty wierzącego głęboko, że każdy człowiek
    (a także jego pies) gorąco pragnie dowiedzieć sie o wspaniałych
    produktach, jakie akurat on ma szczęście sprzedawać. (Dokładniej:
    klasyfikacja spamerów http://42.pl/url/a2w )

    Uklony,
    --
    ŁK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1