  • 51. Data: 2007-05-22 11:48:15
    Temat: Re: MOPS chce ode mnie wyrwać kasę na ojca (długie)
    Od: Piotr <p...@p...onet.pl>

    Dnia 22-05-2007 o 12:59:53 Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    > Nie przejmuj się. Nikt Ci nie każe płacić na tego dziada. Opieka
    > Społeczna zrobi z Tobą wywiad (bo muszą), powiesz im wszystko co
    > napisałes tu, powiesz jakie masz dochody i to raczej wszystko.

    Już 2 razy miałem rzadka przyjemność brać udział w tym wywiadzie.
    Póki co czuję sie "nietykalny" z uwagi na zbyt skromne dochody, ale jak
    wspomniałem w watku inicjującym ta sytuacja może się niebawem zmienić stąd
    prośba o poradę.

    --
    Piotr

  • 52. Data: 2007-05-22 11:54:11
    Od: Piotr <p...@p...onet.pl>

    Dnia 22-05-2007 o 11:04:50 krys <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Zazwyczaj nie mają tego problemu rodzice, którzy dbali o dzieci, kiedy
    > te były małe.

    Opiekuję się matką, która dzielnie samotnie mnie wychowywała, na ojca
    zwyrodnialca nie chcę płacić.

    --
    Piotr

  • 53. Data: 2007-05-22 11:57:12
    Od: Piotr <p...@p...onet.pl>

    Dnia 22-05-2007 o 12:04:12 Henry (k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał(a):

    > A ja myślałem że grupa dyskusyjna w przeciwieństwie do infolinii 0800
    > polega właśnie na tym, że każdy może napisać swoje zdanie i nie musi mieć
    > racji.

    Oweszm, do pewnego stopnia tak, jednak istnieje cos takiego jak
    netetykieta, dość obszerny dokument m.in. regulujacy zasady pisania na
    grupy news.

    http://www.serwisant.pl/pliki_rozne/netetykieta.asp

    --
    Piotr

  • 54. Data: 2007-05-22 12:25:30
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 22 May 2007 13:57:12 +0200, Piotr napisał(a):

    > Oweszm, do pewnego stopnia tak, jednak istnieje cos takiego jak
    > netetykieta, dość obszerny dokument m.in. regulujacy zasady pisania na
> [...]

    A ja myślałem że netykieta jest tutaj:
    http://hfoto.fm.interia.pl/
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 55. Data: 2007-05-23 19:19:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Animka pisze:

    > Czego chcesz od chłopaka?

    Tego żeby nie przerzucał swoich obowiązków na innych ....

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 56. Data: 2007-05-24 00:21:36
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-05-23 21:19 Johnson pięknie wystukał/a:

    > Tego żeby nie przerzucał swoich obowiązków na innych ....

    Przecież na nikogo nie przerzuca. Niech ten MOPS teraz dziadka finansuje
    jak go ulokowali w tej placówce.

    --
    animka

  • 57. Data: 2007-05-24 19:18:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Animka pisze:

    > Przecież na nikogo nie przerzuca. Niech ten MOPS teraz dziadka finansuje
    > jak go ulokowali w tej placówce.

    Ależ teraz dzieciom wodę z mózgu robią.
    Pewnie mówią że MOPS sobie drukuje pieniądze ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 58. Data: 2007-05-24 19:19:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Animka pisze:

    > Przecież na nikogo nie przerzuca. Niech ten MOPS teraz dziadka finansuje
    > jak go ulokowali w tej placówce.

    Ależ teraz dzieciom wodę z mózgu robią w szkole.

  • 59. Data: 2007-05-25 11:39:49
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 22 May 2007 10:58:10 +0200, Johnson napisał(a):

    > Bo?
    > Ojcu też należą się alimenty [pomijamy tutaj to że mówimy o pomocy
    > społecznej].

    Tak BTW, po ilu latach się alimenty przedawniają?

    p. m.

  • 60. Data: 2007-05-25 11:41:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mvoicem pisze:

    > Tak BTW, po ilu latach się alimenty przedawniają?

    Wysil się i sięgnij do kodeksu cywilnego.