  • 41. Data: 2007-05-22 09:01:06
    Temat: Re: MOPS chce ode mnie wyrwać kasę na ojca (długie)
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    Piotr napisał(a):

    > Serdecznie dziekuję.
    > Sytuacja stała sie dzięki Twojej odpowiedzi zdecydowanie jaśniejsza.
    > Poziom grupy w porównaniu do innych jest mimo wszystko dużo wyższy od
    > innych, do ideału jest daleko.
    > W ciągu ostatnich kilku lat za sprawą "dzieci neostrady", poziom spadał,
    > ale na dzis obserwuję, że tendencja została zahamowana.

    Jesli masz racje z ta tendencja, to jest to wiadomosc pocieszajaca.
    Niestety, gorszy pieniadz zawsze wypiera lepszy:-(
    Sukcesow w walce:-)

    ==>> pozdrawiam:-)
    ==>> Bungo

  • 42. Data: 2007-05-22 09:04:50
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Bo?

    Bo skoro ojciec miał gdzieś własne dziecko, to na starość nie powinien
    się dziwić, że dziecku wisi, czy nie zdycha pod płotem.

    > Ojcu też należą się alimenty

    Zazwyczaj nie mają tego problemu rodzice, którzy dbali o dzieci, kiedy
    te były małe.
    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 43. Data: 2007-05-22 09:11:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    krys pisze:

    > Bo skoro ojciec miał gdzieś własne dziecko, to na starość nie powinien
    > się dziwić, że dziecku wisi, czy nie zdycha pod płotem.

    Czyli wracamy do:
    "To bardzo wygodne. Ale jakieś uzasadnienie takiego poglądu? Czemu ma
    sie liczyć tylko ostatni okres, gdy ojciec był w USA, w wcześniejsze 18
    lat nie? "

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 44. Data: 2007-05-22 09:24:21
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Czyli wracamy do:
    > "To bardzo wygodne. Ale jakieś uzasadnienie takiego poglądu? Czemu ma
    > sie liczyć tylko ostatni okres, gdy ojciec był w USA, w wcześniejsze
    > 18 lat nie? "

    O wcześniejszych latach "utrzymywania" Piotr też coś pisał...
    EOT
    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 45. Data: 2007-05-22 10:04:12
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 22 May 2007 06:46:02 +0200, szerszen napisał(a):

    > niestety tutaj wiekszosc to sedziowie, ktorzy doskonale czytaja miedzy
    > wierszami, wiedza lepiej o co kto pyta i jak sprawa naprawde wyglada i
    > feruja wyroki wedle uznania, czytam ta grupe od dlugiego juz czasu i
    > niestety takich osob jak ty jest niewiele

    A ja myślałem że grupa dyskusyjna w przeciwieństwie do infolinii 0800
    polega właśnie na tym, że każdy może napisać swoje zdanie i nie musi mieć
    racji.

    Henry

  • 46. Data: 2007-05-22 10:37:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    krys pisze:

    > O wcześniejszych latach "utrzymywania" Piotr też coś pisał...

    A mianowice co?

    Ojciec płacił tyle ile ustalił z matka (jeśli płacił na podstawie
    ugody), albo tyle ile zasądził sąd (a jak wyrok był "niesprawiedliwy" to
    było złożyć apelację [wtedy rewizję,oczywiście jego przedstawiciel
    ustawowy]), czyli zgodnie z kodeksem rodzinnym i opiekuńczym.

    Oczywiście zawsze można, twierdzić że za mało, ale takie twierdzenia są
    puste i są tylko wyrazem czystego subiektywizmu ...

    Ja za niego nie chcę płacić ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 47. Data: 2007-05-22 10:59:53
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-05-22 08:07 Piotr pięknie wystukał/a:

    > Dlaczego ? Ano proste, niech najpierw ojciec mi odda kasę zaległą za
    > okres 7 lat wraz z odsetkami, wówczas nie będę szukał sposobów na
    > uniknięcie zastosowania mocno pokreconego prawa nade mną. Piszę celowo,
    > Mówiąc o prawie, to w pewnych przypadkach jest ono dziwnie liberalne,
    > jak chociażby taki dług mojego ojca wobec mnie z tytułu nigdy nie
    > zapłaconych alimentów, uległo to prekluzji, bo ktoś tak sobie wymyslił.

    Nie przejmuj się. Nikt Ci nie każe płacić na tego dziada. Opieka
    Społeczna zrobi z Tobą wywiad (bo muszą), powiesz im wszystko co
    napisałes tu, powiesz jakie masz dochody i to raczej wszystko.

    --
    animka

  • 48. Data: 2007-05-22 11:02:14
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-05-22 08:13 Johnson pięknie wystukał/a:

    > Odrobinę logiki: gdyby ojciec miał kasę to by sobie sam zapłacił za ten
    > DPS.
    >
    > Idąc twoim tokiem rozumowania to ty mu oddaj teraz to co wydał na ciebie
    > przez 18 lat razem z odsetkami. Pewnie mu wystarczy na DPS.

    Czego chcesz od chłopaka? Jego ojciec balował w stanach, być może
    przechlał wszystko, jakąś emeryturę i to pewnie niemałą ma (amerykańską
    być może), to niech sam ponosi za siebie koszty wedle swoich dochodów.

    --
    animka

  • 49. Data: 2007-05-22 11:03:03
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-05-22 08:14 Piotr pięknie wystukał/a:

    > Wydaje mi się, że uleglo to prekluzji, jestem w bledzie ?

    Nie wiem.

    --
    animka

  • 50. Data: 2007-05-22 11:41:57
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 22 May 2007 12:59:53 +0200, Animka napisał(a):

    > Nie przejmuj się. Nikt Ci nie każe płacić na tego dziada. Opieka
    > Społeczna zrobi z Tobą wywiad (bo muszą), powiesz im wszystko co
    > napisałes tu, powiesz jakie masz dochody i to raczej wszystko.

    Ale jak dochody wzrosną to czemu miałby nie płacić - przecież ktoś
    musi "tego dziada" utrzymywać.

    Pozdrawiam,
    Henry