  • Data: 2021-03-17 11:26:44
    Temat: Re: MO vs wyrok Trybunału mgr Przyłębskiej
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.03.2021 o 07:15, J.F. pisze:

    > Rozumiemy, sa ludzie sfrustrowani ... ale mimo frustracji nalezy sie
    > takiemu solidny wyrok, i to tez rozumiemy ...

    Wytłumacz, jak bardzo trzeba mieć zrytą banię żeby się frustrować tym,
    że ktoś się trzyma za ręce?

    > Czy to dobry przyklad ... no chyba dobry, ale gejow malo, a par
    > mieszanych duzo, to i przypadkow malo, bo musialby taki gej co chwila
    > kogos dzgac :-)

    Śmieszy cię to?
    Weź niepierdol i podaj ten przykład.

    > Pomysl raczej, ze np potrafia noz wbic za szalik "zlej" druzyny.

    Geje? Serio? (I co to ma do rzeczy? Mowa jest o wbijaniu noża za
    trzymanie się za ręce...)

    No może i geje... zwykle im bardziej prawacki kryptogej kibol, tym
    głośniej przy kuplach krzyczy "jebać pedałów" i chodzi z nimi na mecze.
    To może faktycznie się zdarza, że kibol gej wsadzi nóż innemu kibolowi
    za szalik...

    Ale jak już wspomniałem - co to, kurwa, ma wspólnego z tą sytuacją, z
    wbijaniem noża za trzymanie się za ręce?

    > Ale zobacz to
    > https://www.o2.pl/informacje/zatrzymanie-margot-nagr
    anie-z-szarpaniny-za-to-aktywistka-zostala-zatrzyman
    a-6541113762905056a

    > Sa agresywni geje? Sa :-)

    Po co wypowiadasz się o sprawach, o których nie masz bladego pojęcia?
    https://oko.press/mala-encyklopedia-tozsamosci-plcio
    wej-jak-mowic-do-osob-niebinarnych/

    > Dobre pytanie. Zapytaj.
    > Ksiadz na religii ... chyba nie, bo by wiecej takich przypadkow bylo.

    Chyba jednak tak, bo by nie było takich przypadków.

    > Moze sie zdarzyc jak byly chlopak zazdrosny.

    Masz poważne problemy z myśleniem.
    Skup się: za trzymanie się za ręce OBCYCH osób, a nie z zazdrości.

    > Ale napisz moze, co ten Jedraszewski zrobil.
    > Namawial do pilnowania sasiadow i donoszenia ksiezom w parafii gdzie tam
    > sa geje ?

    Znowu okazuje się, że JF żyje na innej planecie... Jak z kimś takim
    można normalnie dyskutować?
    https://krytykapolityczna.pl/kraj/uam-jedraszewski-j
    ezyk-nienawisci/
    https://oko.press/prokurator-jak-obronca-jedraszewsk
    iego/

    > Nie wiem, bo jeszcze takiej nie spotkalem, wiec nie wiem co oni tam
    > szczekaja.

    To się kurwa dowiedz, jeśli chcesz dyskutować.

    > Ale ... chcecie wolnosci gloszenia pogladow, to pozwolcie i innym glosic.

    Zdecyduj się. Piszesz o wolności do głoszenia poglądów, czy do wolności
    kłamania i szczucia ludzi na innych ludzi?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr