  • Data: 2021-03-16 12:17:24
    Temat: Re: MO vs wyrok Trybunału mgr Przyłębskiej
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek-16-marca-2021 o 11:15, Kviat pisze:

    > I to ma oznaczać, że można geja traktować nie jak człowieka, opluć i
    > skopać?

    Czy brak związków partnerskich jest przyczyną opluwania i kopania gejów
    na ulicach polskich miast w masowej skali?

    Ty chyba nadajesz się na europosła. Wpasowałbyś się WYŚMIENICIE ;-

    > Ale tylko tych hetero, czy gejów też?

    Jeśli byli gejami od chwili poczęcia to też ;-)

    > Chyba ci się wątki pokręciły.

    Nie pokręciły się. W Polsce nie łamie się traktatów.
    A Niemcy złamały dyrektywę energetyczną

    I co? I NIC. Nie było żadnej debaty unijnej w tej sprawie

    > To was wpuszczono na salony i teraz sracie na dywan.

    O widzisz. Wyłazi brak argumentów.
    Po takim tekście chcesz zrozumienia i szacunku?
    Wykluczasz się w ten sposób z dyskusji. Ale to jest bardzo przewidywalne
    w lewackich kręgach.

    > Przecież to bardzo proste. Religia niektórym tak ryje banię, że obiera
    > to karykaturalne formy. Wszyscy doskonale wiedzą skąd się biorą te uchwały.

    Jak ulał ten tekst pasuje do ideologii/religii LPGTQ+ ;-)

    statystycznie kobiety są lepiej
    > wykształcone od facetów.

    Zmieniasz temat. Wykształcenie kobiet jest faktem ale faktem jest też że
    pracodawca kalkuluje czysto merytorycznie i finansowo i mu wychodzi że
    woli faceta. Czyja to jest wina? Przedsiębiorcy? Ustawodawcy? Kobiety?

    Zamiast szukać winnego i na siłę naprawiać świat pozwól ludziom ŻYĆ.

    > Tak tak, a leworęczni i rudzi, to też tylko ideologia.

    O widzisz. Gdyby leworęczni i rudzi chodzili po szkołach i namawiali
    dzieci do używania na siłę innej ręki albo do farbowania przedszkolakom
    włosów na RUDO...

    Obczajasz TURBO PATOLOGIĘ? ;)

    > Ci ludzie istnieją, czy tego chcesz, czy nie. Podobno nawet to twój bóg
    > ich stworzył.

    Ich nikt nie piętnuje ani nie potępia. Mogą normalnie żyć i pod kołdrę
    im nikt nie zagląda. Co innego jak domagają się przywilejów których NIE
    MOGĄ DOSTAĆ i wszczynają awantury uliczne czy medialne.

    > No pewnie. A przedziały w tramwajach tylko dla białych, to nie były
    > zakazy dla konkretnych kolorowych. Zakazy dla Żydów, to też przecież nie
    > uosabiały konkretnego Żyda.

    Odjechałeś. Ty mieszkasz w Polsce? Zdałeś chociaż maturę?

    Chcesz mordowanie Żydów przez Niemców porównywać z Polską tu i teraz?

    > Poglądy komunistyczne to kwestia wyboru.
    > Potrafisz ZROZUMIEĆ RÓŻNICĘ?

    Wybór polega na tym czy się chce normalnie żyć czy WALCZYĆ z wiatrakami.

    "Jestem dyskryminowany bo nie mogę dostać tego czego chcę" ;-)

    tylko przez
    > dyskryminujące uchwały radnych.

    Są tacy co tak myślą/rozumieją.
    Mogę ich szanować ale nie pozwolę aby ich pogląd był mi narzucany. ;-)

    > I właśnie dlatego sądy stwierdzają, że to wina tych radnych.

    I powołał się na sąd ;-) Na prawdę szanujesz wyroki sądów?

    Ty nawet nie potrafisz sensownie
    > sklecić zdania żeby można było się domyślić o co ci chodzi.

    Wolno Ci tak myśleć ;-)

    > Nie mogą bo ponieważ?
    > Bo wiesz, że to nie jest wbrew prawom fizyki? W innych państwach mogą.

    W Polsce nie mogą. Trzeba zmienić konstytucję.

    A to że coś się dzieje w innych państwach nie znaczy że ma być z
    autoamtu kalkowane na nasz ustrój prawny.
    Większość Polaków o tym zdecyduje.
    Na tym polega TFUUU demokracja.

    > Równe prawa to wyróżnienie?

    Prawa są równe. Demokratyczne państwo może dawać przywileje. To państwo
    daje przywileje związkom kobiety i mężczyzny bo taki związek przyczynia
    się do rozwoju społeczeństwo. Tak uznała większość tego społeczeństwa.
    Jak większość zmieni zdanie to pogadamy o rozszerzeniu przywilejów na
    inne grupy.

    > Wychodzi na to, że prawa dla kobiet to było wyróżnienie.
    > A dla czarnych wyróżnieniem było możliwość wsiadania do przedziału
    > białych...

    I tak na forum parlamentu europejskiego wypowiadają się lewaccy
    europosłowie. DOKŁADNIE TAK ;-)