  • Data: 2021-03-17 07:15:56
    Temat: Re: MO vs wyrok Trybunału mgr Przyłębskiej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6050e2e3$0$522$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 16.03.2021 o 16:20, J.F. pisze:

    >Nie pochwalacie, ale rozumiecie?

    Rozumiemy, sa ludzie sfrustrowani ... ale mimo frustracji nalezy sie
    takiemu solidny wyrok, i to tez rozumiemy ...

    >Często się zdarza gejom wbicie noża facetowi hetero za to, że trzymał
    >za rękę kobietę?

    Czy to dobry przyklad ... no chyba dobry, ale gejow malo, a par
    mieszanych duzo, to i przypadkow malo, bo musialby taki gej co chwila
    kogos dzgac :-)

    Pomysl raczej, ze np potrafia noz wbic za szalik "zlej" druzyny.

    Ale zobacz to
    https://www.o2.pl/informacje/zatrzymanie-margot-nagr
    anie-z-szarpaniny-za-to-aktywistka-zostala-zatrzyman
    a-6541113762905056a

    Sa agresywni geje? Sa :-)

    Chociaz ... ktory to gej i o co w szczegolach poszlo ? Bo jakies
    podejrzane rzeczy na filmie widze :-)

    >A kto temu gościowi wmówił, że geje to zło, które trzeba tępić?

    Dobre pytanie. Zapytaj.
    Ksiadz na religii ... chyba nie, bo by wiecej takich przypadkow bylo.
    Koledzy z "grupy znajomosci" ... bo chyba nie "z podworka" ?

    A ten z Gdanska ... kto go namowl do zamordowania Adamowicza?
    Kapelan wiezienny ?

    >Za trzymanie kobiety za rękę?
    >Nie mam pojęcia. Ty mi powiedz.

    Moze sie zdarzyc jak byly chlopak zazdrosny.

    >Zapytaj Jędraszewskiego i jego ferajny gdzie mieszkają.

    Nie znam. Arcybiskup Krakowa?

    >I jego wyznawców.

    >Czyli dopóki ktoś gejowi noża pod żebra nie włoży, to dyskryminacji i
    >zaglądania pod kołdrę nie ma? To chciałeś powiedzieć?

    Ale napisz moze, co ten Jedraszewski zrobil.
    Namawial do pilnowania sasiadow i donoszenia ksiezom w parafii gdzie
    tam sa geje ?

    Czy do wypalania tez zarazy garacym zelazem ?

    Na razie to google twierdzi, ze biskup ma inny problem
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,268
    80910,w-archidiecezji-krakowskiej-przybywa-apostatow
    -abp-marek-jedraszewski.html

    ale chyba mu apelu o modlitwe nie zabronisz?
    A tak w ogole to ladnie sie wypowiedzial ...

    >Za głoszenie dobrej nowiny, czy za bezczelne kłamstwa i szczucie
    >ludzi na innych ludzi?
    >Znowu udajesz idiotę, który nie wie dlaczego te krzykaczkowe
    >szczujnie są blokowane, czy naprawdę nie wiesz dlaczego?

    Nie wiem, bo jeszcze takiej nie spotkalem, wiec nie wiem co oni tam
    szczekaja.

    Ale ... chcecie wolnosci gloszenia pogladow, to pozwolcie i innym
    glosic.

    J.