  • Data: 2021-03-16 16:20:33
    Temat: Re: MO vs wyrok Trybunału mgr Przyłębskiej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6050a6f7$0$507$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 16.03.2021 o 12:17, _Master_ pisze:

    >Nie. Przyczyną są bezsensowne uprzedzenia niemające nic wspólnego z
    >rzeczywistością, czy nawet z elementarną przyzwoitością.
    >Są przyczyną opluwania i kopania gejów, jak również zakazywanie im
    >związków.

    Formalnych zwiazkow, bo przeciez mamy juz pewna otwartosc i jak sobie
    chca "byc w zwiazku", to nikt im nie zakazuje.

    >Stwierdzenie faktu.

    Ale w obie strony czy w jedna ? :-)

    >Wcale. Ale tylko w twojej rzeczywistości.
    >W tej prawdziwej jest inaczej.

    >Ostatnio ktoś gejowi nóż wbił pod żebra, bo nie spodobało mu się, że
    >szli trzymając się za ręce.
    >Faktycznie, mogą normalnie żyć.

    Sie zdarza, nie pochwalamy tego.
    I tu mialbys racje w zarzutach ... ale do pojedynczych osob, nie do
    spoleczenstwa.
    Ale ... a ilu osobom wbito noz, np w ubieglym roku ?

    >Ale tylko w twojej rzeczywistości.

    Zaraz zaraz Kviatku - gdzie mieszkasz?
    W wioskach tradycyjnie wszyscy wszystko o wszytkich wiedza, w duzych
    miastach to mniej interesuje ... ale nawet jak ktos tam stwierdzi "te
    ped* mieszkaja razem", to nie od razu znaczy, ze im noz pod zebro
    wsadza...

    >W normalnej rzeczywistości nie domagają się przywilejów.

    Ale z nieco innej beczki - jedzie sobie "antyaborcyjna" furgonetka,
    glosi "dobra nowine" i jakos strasznie niektorym przeszkadza.
    Blokowanie sie zaczyna, zamazywanie itp.

    A z kolei jak oni (pro-aborcyjni) glosza swoja "dobra nowine" i komus
    to przeszkadza ... o, to oni przesladowani sa :-)

    >W tej prawdziwej rzeczywistości nie są.

    Ale to tych oficjalnych prawach piszesz czy nieoficjalnych?

    Gej moze zawrzec zwiazek malzenski z kobieta, nawet lesbijka,
    a chop hetero nie moze zawrzec zwiazku malzenskiego z drugim chlopem
    hetero - rowne mamy prawa :-)

    >Pewnie masz na myśli posiadanie dzieci (czyli bzdurny "argument",
    >który wielokrotnie był już wałkowany). A to nie to samo, co rozwój
    >społeczeństwa.
    >Bladego pojęcia nie masz ile jako członek tego społeczeństwa
    >zawdzięczasz gejom.

    Bo sie ukrywaja :-)

    Tak samo nie wiem ile zawdzieczam rudym ... i nie interesuje mnie to
    :-)

    >https://oko.press/polki-i-polacy-gotowi-na-zwiazki-
    partnerskie-i-rownosc-malzenska-sondaze-i-eurobarome
    tr/

    No, to teraz musisz poczekac az sie sondaze zamienia na wynik wyborczy
    :-)

    J.