  • 1. Data: 2006-05-24 22:47:01
    Temat: Lojalka
    Od: basic <w...@o...pl>

    Witam

    Podpisalem lojalke, w ktorej zobowiazlem sie pokryc koszty kursu
    (uprawnienia do obslugi wozka), jesli rozwiaze umowe o prace.
    I tak sie stalo, zmienilem prace. Jakie konsekwencje moge poniesc,
    jesli nie splace tego kursu?
    Nie chce mi sie tego za bardzo robic, poniewaz firma nie placila mi
    za nadgodziny, nie oddawala nawet tych nadgodzin prawidlowo czyli za
    1h - 1,5 h.

  • 2. Data: 2006-05-25 08:35:03
    Temat: Re: Lojalka
    Od: stern <s...@0...pl>

  • 3. Data: 2006-05-25 10:33:15
    Od: basic <w...@o...pl>

    On Thu, 25 May 2006 10:35:03 +0200, stern <s...@0...pl> wrote:

    > to uczciwość wymaga zwrócenia mu kosztów, nieprawdaż?

    piszesz o uczciwosci? przeczytaj moj post jeszcze raz...

  • 4. Data: 2006-05-25 10:56:14
    Od: stern <s...@0...pl>

  • 5. Data: 2006-05-25 12:19:00
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    Uzytkownik "basic" <w...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Nie chce mi sie tego za bardzo robic, poniewaz firma nie placila mi
    > za nadgodziny, nie oddawala nawet tych nadgodzin prawidlowo czyli za

    Zlóz pozew do sadu pracy o nadgodziny, a nastepnie zaproponuj ugode, ze ty z tego
    zrezygnujesz jak on zrezygnuje z tego wózka. A
    jak nie bedzie chcial to chyba to co ci sie nalezy za nadgodziny za ostatnie 3 lata,
    starczy ci na taki kurs wózka i jeszcze
    bedziesz do przodu. :) ednak jak tych nadgodzin jest malo a ty sie zobowiazales
    zwrocic za kurs - to trzeba placic. Dziwne
    tylko ze podbisales taka bezwarunkowa lojalke a nie jakas czasowa. Ze on cie szkoli a
    ty co najmniej 5 lat u niego pracujesz.
    Ta lojalka to taka dozywotnia ?

    A.

  • 6. Data: 2006-05-25 14:44:13
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    stern wrote:

    > no tak, zapomniałem, że w tym kraju okradanie złodzieja jest chwalebne.

    Nie umiesz czytać?

    Nie "okradanie", tylko człowiek chce odzyskać choć część kasy należnej
    za nadgodziny.

  • 7. Data: 2006-05-25 22:54:41
    Od: basic <w...@o...pl>

    On Thu, 25 May 2006 14:19:00 +0200, "Arek Margraf"
    <U...@p...onet.plNOSPAM> wrote:

    >Zlóz pozew do sadu pracy o nadgodziny,
    Nie mam czasu chodzic po sadach i szkoda nerwow.
    Chce jak najszybciej zapomniec o tym "kolchozie".

    >Ta lojalka to taka dozywotnia ?
    Nie, na 2 lata, za kazdy miesiac "umarza sie" 1/24 kwoty.
    Niewiele jednak bylo tych miesiecy...

  • 8. Data: 2006-05-26 07:42:56
    Od: stern <s...@0...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie "okradanie", tylko człowiek chce odzyskać choć część kasy należnej
    > za nadgodziny.

    "nie chce mi się tego robić, bo" nie oznacza imho - potrącę sobie
    wzajemne roszczenia.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 9. Data: 2006-05-28 19:37:31
    Od: "jarojk" <j...@o...pl>

    Uzytkownik "basic" <w...@o...pl> napisal w wiadomosci
    , poniewaz firma nie placila mi
    > za nadgodziny, nie oddawala nawet tych nadgodzin prawidlowo czyli za
    > 1h - 1,5 h.

    hmm a nie jest tak przypadkiem ze jak do placenia za nadgodziny to owszem
    placi sie 1,5 do 1 a jak sie oddaje to jest 1do 1 ??

  • 10. Data: 2006-05-29 13:39:02
    Od: a...@w...pl

    Mam pytanie na podobny temat.

    jestem zatrudniony na podstawie kontraktu czasowego ( marynarz) nie mam
    stalej umowy z pracodawca.
    Obecnie mam podpisac lojalke w zamian za szkolenie. ciagle bez stalego
    zatrudnienie
    czy sa jakies warunki prawne ktore moga ograniczyc lojalke: Pracodawca
    moze zarzadac np. 5 lat i 100% wartosci szkolenia czy musi sie
    stosowac do jakis regul??
    Bo lojalka sporzadzona niezodnie z przepisami prawnymi nie jest wazna
    przeciez??
    Gdzie szukac ww regulacji??