  • 1. Data: 2006-05-24 22:10:43
    Temat: Zle wykonana usluga, a zadatek.
    Od: p...@o...pl

    Witajcie,

    Mam pewien problem. Zaplacilem zadatek na wykonanie uslugi uszycia
    garnituru. Okazalo sie, ze garnitur zostal zle skrojony przez krawca i
    zle lezy na ciele.

    Pytanie: czy moge uznac zle wykonanie tego garnituru za "nie
    zrealizowana usluge" z przyczyn lezacych po stronie wykonawcy uslugi, a
    co za tym idzie odstapic od umowy i zadac zwrotu zadatku w podwojnej
    wysokosci oraz czy moge wystapi rowniez do wykonawcy o zwrot kosztow za
    material ?

    Dziekuje za pomoc.

    Andrzej.

  • 2. Data: 2006-05-25 07:31:50
    Temat: Re: Zle wykonana usluga, a zadatek.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    p...@o...pl [###p...@o...pl.###] napisał:
> [...]
    > co za tym idzie odstapic od umowy i zadac zwrotu zadatku w podwojnej
    > wysokosci oraz czy moge wystapi rowniez do wykonawcy o zwrot kosztow

    Tak, możesz uznać to za nienależyte zrealizowanie usługi z wynikającym
    z tego konsekwencjami. Tylko z zastrzeżeniem, że pojęcie "źle leży"
    jest pojęciem względnym i może być kłopot z ewentualnym udowodnieniem
    tego faktu.