eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoList polecony nie dotarł na czas › Re: List polecony nie dotarł na czas
  • Data: 2007-02-01 15:40:52
    Temat: Re: List polecony nie dotarł na czas
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Herbi wrote:

    > Jesteś żałosny człowieku. Popełniłeś głupotę i teraz starasz się znaleźć
    > winnych, najbardziej obciążając kierowcę za to że nie uznał twojej głupiej
    > kserokopii i jakiejś RZEKOMEJ reklamacji - która ma tyle wspólnego z PKS-em
    > co nic.
    > Do przejazdu uprawnia tylko *ważny bilet* - a konia z rzędem temu kto powie
    > że zwykła kserokopia biletu jest *ważnym biletem*.

    Oczywiście, i nikt tego nie podważa.

    > Gdyby ten autobus odjechał o czasie ty byś się spóźnił z powodu zalania
    > mieszkania przez sąsiada - to przedkładałbyś reklamację, dokumenty, że nie
    > mogłeś zdążyć na autobus bo załatwiałeś sprawy z zalanym mieszkaniem?

    W celu zwrotu kosztów niewykorzystanego biletu? *Oczywiście*.

    > Ad meritum:
    > http://www.pks.bydgoszcz.pl/dok/30.html

    I widzisz tam gdzieś, że PKS może zachować wpłaconą kwotę w przypadku
    gdy kierowca odmówi świadczenia usługi?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak
    (chcesz do mnie napisać, to domyślisz się jak odszyfrować adres z nagłówka)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1