  • Data: 2007-01-30 15:30:53
    Temat: Re: List polecony nie dotarł na czas
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Filip Ozimek wrote:

    > Ależ kopia biletu nie jest potwierdzeniem istnienia umowy.

    Oczywiście że jest. Skoro jest potwierdzeniem istnienia biletu, a
    zakładam że bilet z nieba nie spadł, to jest także potwierdzeniem
    istnienia umowy.

    > Odbicie biletu na kserokopiarce 100 razy nie oznacza, że umowa została zawarta
    > 100 razy.

    Oczywiście że nie. To cały czas kopia *tego samego* biletu, czyli jednej
    umowy.

    > Tak samo kopia biletu spreparowana na komputerze i wydrukowana
    > nie oznacza, że umowa została zawarta.

    Tylko że to już nie będzie *kopia*, tylko jej podróbka. Ta podróbka
    oczywiście dowodem nie jest.

    ps. Oczywiście pomijam kwestie dowodu, że kopia jest prawdziwą kopią
    prawdziwego biletu.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak