    From: "krzymek" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Link4 OC zmiana właściciela i płatność ratami
    Date: Sun, 8 May 2005 16:05:03 +0200

    > właściciela, polisa jest roczna ale płatna w dwóch ratach, druga rata
    > powinn
    > być dopiero we wrześniu. Link4 wymaga jednak dopłaty wystawiając nową
    > polisę
    > na nowego właściciela - dopłatę do końca roku.

    Miałem podobną sytuację ale z PZU, kupiłem samochód była opłacona 1 rata a
    ja chcąc kozystać z tego ubezpieczenia musiałem dopłacić resztę i o ile
    dobrze pamiętam nie mogłem tej kwoty rozłożyć już na raty.

    > Czy ma do tego prawo? .....
    > zapłaty składki za cały okres ubezpieczenia? Zrozumiałe są
    > dopłaty/nadpłaty
    > z tytułu różnych zniżek - ale to co innego.

    Jak ci się to niepodoba to ubezbiecz auto w innej firmie.
    --
    ---==[ krzymek ]==---
    CLIO'93 1.4RT E7J + LPG