  • 11. Data: 2011-01-07 04:46:11
    Temat: Re: Licencja na oprogramowanie - jak dlugo
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/6/2011 7:41 PM, mvoicem wrote:
    > (07.01.2011 00:27), witek wrote:
    > [...]>

    > A to problem podmontować obraz dyskietki w VMWare?

    najpierw trzeba ten obraz miec.
    a ja go chce narazie zrobic.

    hmm, problem nie problem, ale musialbym w takim razie postawic jeszcze
    jedna maszyne z windowsem. Moze to i jest pomysl.

    Narazie to mam exe, ktory chce sie rozpakowac na dyskietki 1.44 i tylko
    na takie, gdzie pierwsza jest bootowalna.

    jak postawie jeszcze jedna maszyne i tam podmontuje pusty obraz
    dyskietki i przeniose exe to dos powinien sie na nia rozpakowac.

    no dobra zobaczymy.

  • 12. Data: 2011-01-07 07:39:58
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-01-07 00:27, witek pisze:
    > wiesz, jak wyłączę komputer, to tez 10 lat postoi.
    > mowie o takim na ktorym sie minimum 8 godzin pracuje i którego w
    > zasadzie sie nie wyłącza.
    > 3.11 to nakładka na DOS wiec sie nie liczy.

    Oj u mnie są taki na XP, które stoją dłużej i nigdy nie miały zwiechy
    ani reinstalacji. Odpala się na nich tylko Corela i program do plotera.