  • 1. Data: 2006-07-14 14:29:30
    Temat: Lex Polonica - Lex Omega
    Od: "AnyMouse" <A...@p...pl>

    Czy ktoś z Państwa ma swoje przemyślenia dot. porównania tych programów?
    Chodzi mi o funkcjonalność i zawartość merytoryczną.

    Trzeba się na coś zdecydować i nie bardzo wiem na co a cena mnie lekko
    oszałamia :-)

  • 2. Data: 2006-07-14 14:35:11
    Temat: Re: Lex Polonica - Lex Omega
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    AnyMouse napisał(a):

> [...]
    > Chodzi mi o funkcjonalność i zawartość merytoryczną.
    >
    > Trzeba się na coś zdecydować i nie bardzo wiem na co a cena mnie lekko

    Nie ma obecnie lepszego programu niż LEX (ten z Sopotu), reszta to tragedia.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    http://johnson.cba.pl/

  • 3. Data: 2006-07-14 14:45:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    AnyMouse [###A...@p...pl.###] napisał:
> [...]
    > Chodzi mi o funkcjonalność i zawartość merytoryczną.
    > Trzeba się na coś zdecydować i nie bardzo wiem na co a cena mnie lekko

    Jeśli masz wybór, to zdecydowanie OMEGA. Ma bardziej cywilizowany interfejs.
    Używałem obydwu. Z braku można i z POLONIKI korzystać. Ale ona korzysta z
    "motoru" Internet Eksplorera, w wszelkimi tego skutkami.

  • 4. Data: 2006-07-15 07:39:12
    Od: "mm" <e...@v...pl>

> [...]
    > Używałem obydwu. Z braku można i z POLONIKI korzystać. Ale ona korzysta z
    > "motoru" Internet Eksplorera, w wszelkimi tego skutkami.

    za to Lex Polonica Maxima ma lepsze komentarze ( z lexisnexis ).
    Ale Omega jest bardziej intuicyjna....

  • 5. Data: 2006-07-15 12:58:20
    Od: "AnyMouse" <A...@p...pl>

    Użytkownik "mm" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

    > wiadomości

    > interfejs.
    >>

    > za to Lex Polonica Maxima ma lepsze komentarze ( z lexisnexis ).
    > Ale Omega jest bardziej intuicyjna....

    dzięki za pomoc :-)

    Pozostaje teraz tylko decyzja czy program stacjonarny czy online :-) ale to
    już sam będę musiał sprawdzić :-)

  • 6. Data: 2006-07-17 16:43:29
    Od: stern <s...@0...pl>

    AnyMouse napisał(a):
> [...]
    > Chodzi mi o funkcjonalność i zawartość merytoryczną.
    >
    > Trzeba się na coś zdecydować i nie bardzo wiem na co a cena mnie lekko

    Legalisa weź od Becka. Mam i sobie chwalę :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 7. Data: 2006-07-17 16:48:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern napisał(a):

    > Legalisa weź od Becka. Mam i sobie chwalę :)

    Nie wierzę. Legalis to najgorsze badziewie jakie widziałem.

  • 8. Data: 2006-07-18 15:51:13
    Od: stern <s...@0...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Nie wierzę. Legalis to najgorsze badziewie jakie widziałem.

    :)

    wiesz, przez w sumie miesiąc testowałem Polonicę.
    I po miesiącu nie mogłem się zorientować co jest gdzie.
    Ale ja tylko blondyn jestem, to może dlatego.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 9. Data: 2006-07-18 15:54:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern napisał(a):

    > wiesz, przez w sumie miesiąc testowałem Polonicę.
    > I po miesiącu nie mogłem się zorientować co jest gdzie.

    To tak jak ja. Z tym że ja robiłem to dawno, może ponad 2 lata tamu.
    Może od tamtej pory coś zmieli.
    Ale z Legalisem mam teraz czasem do czynienia i jest jeszcze gorszy od
    Polnicy.