  • 1. Data: 2006-07-14 14:24:00
    Temat: Wyrównanie wynagrodzenia
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    http://wiadomosci.onet.pl/1356252,11,item.html

    W TVN24 rankiem informowano że *prawdopodobnie* sąd oddalił powództwo ze
    względu na "szeroki aspekt społeczny i możliwość wniesienie pozwów przez
    tysiące górników".
    Czy na tym polega sądownictwo że skoro coś jest niezgodne z prawem, któraś
    strona jest "winna" drugiej stronie, to jak się "poszkodowany upomni o
    swoje" - to nie ma szans na odzyskanie swojej należności?

    Co teraz będzie mógł zrobić ten górnik?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 2. Data: 2006-07-14 14:34:17
    Temat: Re: Wyrównanie wynagrodzenia
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Artur Ch. napisał(a):
> [...]
    >
    > W TVN24 rankiem informowano że *prawdopodobnie* sąd oddalił powództwo ze
    > względu na "szeroki aspekt społeczny i możliwość wniesienie pozwów przez

    Ja słyszałem - też w TVN 24- że oddalił, bo to porozumienie nie było
    ważne od samego początku. I myślę że to sensowniejsza wersja. Czytać
    jutro żółty dodatek do rzeczpospolitej ;) a dziś tu:
    http://www.rzeczpospolita.pl/News/1,30,30994.html#30
    994

    > Czy na tym polega sądownictwo że skoro coś jest niezgodne z prawem, któraś
    > strona jest "winna" drugiej stronie, to jak się "poszkodowany upomni o
    > swoje" - to nie ma szans na odzyskanie swojej należności?

    To jest bzdura. Jak się coś komuś należy to sąd zasądzi.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    http://johnson.cba.pl/