  • Data: 2008-12-08 23:22:52
    Temat: Re: Lekarka miała prawo odmówić?
    Od: "zenek" <z...@z...zz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" < > napisał w wiadomości news:ghk835 >>

    > Po pierwsze podstawa prawna znajduje się na postanowieniu o powołaniu
    > biegłego, które doręcza się lekarce przed pobraniem krwi. Jeden odpis
    > zostaje u niej, bo stanowi podstawę do późniejszego wypisania rachunku za
    > usługę. Nie spodziewam się, by tu było nieporozumienie, chyba że nie
    > umiała czytać. Wiedza policjantów eskortujących zatrzymanego większego
    > znaczenia tu zatem nie miała. Poza tym nieznajomość prawa szkodzi.

    Pewnie, że szkodzi, dlatego to właśnie policjanci będą obwieszani psami
    przez opinię publiczną.

    > Nijak. Nie jest biegłym sądowym. Ten przepis ich dotyczy. Ona ma wykonać
    > czynność techniczną.

    Czynność techniczną będzie wykonywać pielęgniarka na zlecenie lekarza. A
    dlaczego uważasz, że rozporządzenie dotyczy tylko biegłego sądowego?
    Lekarka otrzyma postanowienie o powołaniu biegłego- jak pisałes.

    Pozdrawiam
    zenek