  • 11. Data: 2006-10-30 23:46:45
    Temat: Re: Legalność www.bittorrent.com
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > A gdyby sklep sprzedawal noze z instrukcją poderzniecia gardla?

    A gdybym sprzedawał poduszki z instrukcją uduszenia nimi śpiącej staruszki?

  • 12. Data: 2006-10-30 23:54:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafal M wrote:

    > allegro ma wyszukiwarke kradzionych rzeczy? nie sadze

    Od sądzenia jest sąd, lamerze.

    > a tutaj prosze
    >
    > http://www.bittorrent.com/search_result.html?search=
    Mission+Impossible

    > stad wniosek serwis jest nielegalny, a pcworld lamie prawo, zachecajac
    > do sciagania "darmowych" filmow!

    Sam jesteś nielegalny i zostaniesz skazany na zesłanie za koło
    podbiegunowe za pisanie głupot (i to z premedytacją).

    Primo: narzędzie (wyszukiwarka oraz system do p2p) jest legalne
    (podobnie jak np. siekiera albo sznurek, które można wykorzystać do
    popełnienia morderstwa).

    Secundo: a może to "mission impossible" to np. moje prywatne nagranie
    zmagań z urzędasami?

    Tertio: dane w p2p nie pojawiają się znikąd - skąd wiesz, czy np. osoba
    udostępniająca taki plik nie ma do tego prawa (przynajmniej w miejscu,
    gdzie przebywa)?

  • 13. Data: 2006-10-31 08:14:43
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    >
    > Primo: narzędzie (wyszukiwarka oraz system do p2p) jest legalne
    > (podobnie jak np. siekiera albo sznurek, które można wykorzystać do

    w przyoadku takich serwisow oraz serwisow typu osiolek wchodze w gre
    pomocnictwo co by snie cudowal. Tego typu pogramy GLOWNIE sa
    przeznaczone do sciagania lewych plikow.

  • 14. Data: 2006-10-31 08:15:09
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jasne. A poważne sklepy nie powinny sprzedawać noży - w końcu
    > potencjalnie można nimi kogoś zabić...
    >
    > Czy już zdałeś sobie sprawę, że bredzisz, czy jeszcze nie?

    durne porownanie.

  • 15. Data: 2006-10-31 08:22:45
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Troll Przemek R. napisał(a):

    Mission+Impossible

    > w przyoadku takich serwisow oraz serwisow typu osiolek wchodze w gre
    > pomocnictwo co by snie cudowal. Tego typu pogramy GLOWNIE sa
    > przeznaczone do sciagania lewych plikow.

    na stoie glownej masz link zezwalaajcy sciagnac np swat 4

    P.

  • 16. Data: 2006-10-31 08:57:28
    Od: Rafal M <rafalm1980_nospam@gaz_bezspamu_eta.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    >
    > Tertio: dane w p2p nie pojawiają się znikąd - skąd wiesz, czy np. osoba
    > udostępniająca taki plik nie ma do tego prawa (przynajmniej w miejscu,

    a moze Ty jak kupujesz samochod wolalbys nie wiedziec ze jest kradziony?
    a co to dla Ciebie, przeciez jak Cie zlapia samochod bedziesz musial
    oddac a kase stracisz ale przeciez
    ty masz inne zdanie:

    "Secundo: a może to "mission impossible" to np. moje prywatne nagranie
    > zmagań z urzędasami?"

    "A moze ten kradziony samochod, to moj prywatny?"

    kosmiczne tlumaczenie :oooo

  • 17. Data: 2006-10-31 09:37:15
    Od: Rafal M <rafalm1980_nospam@gaz_bezspamu_eta.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A gdybym sprzedawał poduszki z instrukcją uduszenia nimi śpiącej staruszki?

    a gdyby samochody byly sprzedawane z napisem kradzione?

  • 18. Data: 2006-10-31 09:53:05
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A orientujesz się, czy towary sprzedawane przez Allegro są na 100% legalne?

    Właściwie należało odpowiedzieć rzeczowo i na temat, czyli:
    "Tak orientujemy się" lub "Nie, nie orientujemy sie" ;)

    --
    Schwester

  • 19. Data: 2006-10-31 10:19:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Troll Przemek R. napisał(a):

    [...]

    > na stoie glownej masz link zezwalaajcy sciagnac np swat 4

    A możesz rozwinąć pojęcia "linka zezwalającego"?

    j.

  • 20. Data: 2006-10-31 10:37:37
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Troll Przemek R. napisał(a):

    Mission+Impossible

    > na stoie glownej masz link zezwalaajcy sciagnac np swat 4

    sorry za literowki