  • 1. Data: 2006-10-30 13:16:56
    Temat: ZUS adres Sądu
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Witam

    Bardzo prosze o odpowiedź na następujacy problem:
    Jestem na stałe zameldowany i mieszkam w Poznaniu. Z pewnych względów (praca
    w Czechach) moją emeryture przyznawał i wypłaca mi oddział ZUS w Nowym
    Sączu. Chciałem odwołać sie od jego decyzji, ale na jej odwrocie jest wbita
    pieczątka że do Sądu Okręgowego w Nowym Sączu, a ja chciałem wnieść
    odwołanie (pozew) do Sądu Okregowego w Poznaniu Wydział Ubezpieczeń
    Społecznych. Jestem już stary i schorowany, a wyjazdy na posiedzenia do
    Nowego Sącza to w moim przypadku pewnie dwie noce w pociągu i dzień w Nowym
    Sączu (za każdym razem).
    Czy moge do Sądu w Poznaniu?????

    Pozdrawiam
    Janek

  • 2. Data: 2006-10-30 13:31:22
    Temat: Re: ZUS adres Sądu
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Janek napisał(a):
    > Czy moge do Sądu w Poznaniu?????

    możesz, właściwy jest sąd miejsca zamieszkania
    tylko że odwołanie i tak wnosisz do ZUS

    KG

  • 3. Data: 2006-10-31 07:10:53
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > możesz, właściwy jest sąd miejsca zamieszkania
    > tylko że odwołanie i tak wnosisz do ZUS

    Dzieki za odpowiedź, ale czy jest na to jakaś podstawa prawna?

    Janek

  • 4. Data: 2006-10-31 15:43:17
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Janek napisał(a):
    > Dzieki za odpowiedź, ale czy jest na to jakaś podstawa prawna?

    oczywiście że nie ma
    ale na co?
    właściwość sądu - art.461§2 kpc

    KG