  • 81. Data: 2006-11-02 17:41:33
    Temat: Re: Legalność www.bittorrent.com
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Troll Przemek R. wrote:
    [ciach wielki cytat - widać jakiś tępy lamer cytować nie potrafi]

    > wpisz GTA San Andreas w tej wyszukiwarce i sam sie ignorancie zamknij

    Jakby poszukać czegoś konkretnego na Allego czy na giełdzie, też na
    pewno w końcu coś kradzionego się znajdzie. Podobnie na poczcie (ba, w
    USA taki jeden pocztą bomby nawet przesyłał). Ale to nie jest dowód na
    "pomocnictwo" czy te twoje zafajdane "zamiary ewentualne" giełdy,
    Allegro czy poczty.

  • 82. Data: 2006-11-02 19:21:51
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2006-11-02, Troll Przemek R. <p...@x...pl> wrote:

    > Jezlei jestes taki odwazny zaloz taki serwis i sie przekonamy kto mial
    > racje, ja spelnie swoj obywatelksi obowiazek.

    A dlaczego ma zakladac? Czemu nie spelnisz swojego "obywatelskiego
    obowiazku" w stosunku do istniejacego juz serwisu bysmy mogli zobaczyc
    kto ma racje?

    --
    Tomasz Trystula

  • 83. Data: 2006-11-02 19:45:44
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
> [...]
    > USA taki jeden pocztą bomby nawet przesyłał). Ale to nie jest dowód na
    > "pomocnictwo" czy te twoje zafajdane "zamiary ewentualne" giełdy,

    problem w tym ze tych plikow jest masa. Nie trzeba szukac.
    Moge wpisac tytuly pierwszej 10 najpopularniejszych gier filmow czy
    utworow muzycznych zobaczymy czy zostana znalezione w katalogu ?

    P.

  • 84. Data: 2006-11-02 19:46:33
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomasz Trystula napisał(a):

    > A dlaczego ma zakladac? Czemu nie spelnisz swojego "obywatelskiego
    > obowiazku" w stosunku do istniejacego juz serwisu bysmy mogli zobaczyc
    > kto ma racje?

    to nie polski serwis

  • 85. Data: 2006-11-02 22:47:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Troll Przemek R. wrote:

    > to nie polski serwis

    W USA są jeszcze bardziej cięci na "piractwo" - donieś FBI.

  • 86. Data: 2006-11-02 22:53:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Troll Przemek R. wrote:

    > problem w tym ze tych plikow jest masa. Nie trzeba szukac.
    > Moge wpisac tytuly pierwszej 10 najpopularniejszych gier filmow czy
    > utworow muzycznych zobaczymy czy zostana znalezione w katalogu ?

    Ja nie wiem, jakie są popularne ani też nie mam obowiązku znać sposobu
    dystrybucji wszystkich istniejących. Wiem na pewno, że pierwszy z brzegu
    (swoją drogą interesujące, że po rozmowie z tobą akurat Hitman rzucił mi
    się w oczy ;->) znany mi tytuł "polecany" mi przez tamtą stronę jest w
    ten sposób całkowicie legalnie udostępniany.

    Do, że ty działasz wg. filozofii CzeKa ("dajcie mi człowieka, a jakiś
    paragraf zawsze się znajdzie") to już tylko i wyłącznie twój prywatny
    problem. Z mojego punktu widzenia - i z punktu widzenia każdej zdrowej
    psychicznie osoby - ten sposób uzyskiwania programów/mediów jest jak
    najbardziej legalny w sensie ogólnym. W szczególnym przypadku może się
    okazać, że ktoś wrzucił w p2p coś, czego nie mógł legalnie wrzucić - ale
    tego nie da się sprawdzić bez pobrania danego pliku (bo przed jego
    pobraniem nie wiadomo nawet, co w nim jest).

  • 87. Data: 2006-11-03 10:36:07
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2006-11-02, Troll Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> wrote:

    > to nie polski serwis

    A co za problem? Jest kilka takich polskich serwisow.

    --
    Tomasz Trystula