  • 11. Data: 2005-09-17 18:47:11
    Temat: Re: Legalność programu komputerowego
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dghmes$oa3$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:dghi98$jar$1@opal.futuro.pl...
    >
    > no .. zdziwiłem się
    > 3 sztuki kupione z 3 różnymi nagrywarkami... nie działa z innym modelem
    > niż zakupiony [innym w sensie innego producenta]

    ja swojego nero instalowalem na laptopie (a naped byl na PC-ta ) i ladnie
    plytke wypalalo.

    P.

  • 12. Data: 2005-09-17 20:26:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Piotr Żebrowski wrote:

    > no .. zdziwiłem się
    > 3 sztuki kupione z 3 różnymi nagrywarkami... nie działa z innym modelem
    > niż zakupiony [innym w sensie innego producenta]

    No i bardzo dobrze, że nie działa.
    Przynajmniej problem legalności wersji OEM na innym sprzęcie mamy
    rozwiązany bezboleśnie.

  • 13. Data: 2005-09-17 23:48:46
    Od: "MK" <k...@o...tlen.pl>

    > Tak to jest, że miałeś wersję OEM przypisaną do danego napędu.
    > Nero w tej wersji nie zadziała Ci z napędem innej wersji.

    Ale u mnie działa... nie ma problemu. Wypalam płytki, kasuję cdrw itd...
    I nie wiem czy to OEM, bo kupiłem wersję BOX nagrywarki własnie z NERO.
    Na płycie jest jednak info, że soft działa tylko z nagrywaką z którą był
    zakupiony... no a u mnie dziala w laptopie bez problemu...

    Tylko sam nie wiem co robić:( Zmienilem kompa, kiedyś kupilem nagrywarkę z
    nero i teraz już nie mam tego sprzętu a nero mam, to co nie mogę go
    używać???

  • 14. Data: 2005-09-18 02:32:34
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <dghf79$sqm$1@inews.gazeta.pl> Arek napisał(a):

    > Prawo do użytku jest nierozerwalnie związane z posiadaniem egzemplarza
    > utworu/programu. I poza dwoma przypadkami - najmem i dzierżawą nie
    > podlega ŻADNEMU wpływowi twórcy.
    hm...
    napewno?
    czyli mając komputer A z zainstalowaną na nim wersją OEM programu X,
    mogę program X przenieść na komputer B (całkowicie inny), pod warunkiem
    że ciągle jestem posiadaczem komputera A i z niego program X usunąłem?

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    PLD Linux Developer HomePage: http://aramin.net/

  • 15. Data: 2005-09-18 04:05:54
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:

> [...]
    > mogę program X przenieść na komputer B (całkowicie inny), pod warunkiem
    > że ciągle jestem posiadaczem komputera A i z niego program X usunąłem?

    Nie dyskutuj z Buzdyganem, bo to sie mija z celem.

  • 16. Data: 2005-09-18 07:15:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mk napisał(a):

    > CZY mogę zainstalować na laptopie to NERO? Stacjonarnego już nie mam i mam
    > tylko 1 komputer. Przecież kupiłem nagrywarkę z nero a teraz ten program nie
    > jest nigdzie zainstalowany.

    To zalezy co jest napisane w licencji tego programu.

    j.

  • 17. Data: 2005-09-18 09:27:02
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 17 Sep 2005 20:47:11 +0200,
    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> screamed:

    > ja swojego nero instalowalem na laptopie (a naped byl na PC-ta ) i ladnie
    > plytke wypalalo.

    Jeśli nie napęd tej samej firmy, to albo jakiś stary OEM albo odrobinę
    inny, szczęściarzu. Z resztą - i tak wolę darmowego CDBurnerXP Pro (-:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 11:25:57 user up 10738 days, 23:20, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Coming soon: Windows NT for the Nintendo!

  • 18. Data: 2005-09-18 10:00:44
    Od: "Szwajcar" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .
    > Tak to jest, że miałeś wersję OEM przypisaną do danego napędu.
    > Nero w tej wersji nie zadziała Ci z napędem innej wersji.
    5.x nie zadziała 6.x zadziała.

    pozdrawiam
    Szwajcar