  • 1. Data: 2005-09-17 12:41:46
    Temat: DG prowadzona zza granicy - jak?
    Od: " piotrek" <p...@g...pl>

    witam,
    Chce skorzystac z mozliwosci oplacania nizszego ZUSu, chce zlikwidowac swoja
    DG i zarejestrowac na siostre, ale ona na stale przebywa w Irlandii, w
    rodzinie nie mam nikogo innego, na kogo by mi sie oplacalo prowadzic DG tak
    wiec co powinienem zrobic aby moc wszystko prowadzic w jej imieniu
    (deklaracje z moim podpisem itp.) Czyli ja sie tym zajmuje ale formalnie to
    jej interes.

    -w ZUS pan powiedział ze moge spokojnie skladac deklaracje w jej imieniu
    podpisujac sie wlasnym podpisem ale w razie kontroli musze miec spisane z
    siostra oswiadczenie, iz zezwala mi na skladanie deklaracji w jej imieniu.

    -jak to jest w US? dawno temu jak sie pytalem costam mowili o pelnomocnictwie
    ze znaczkami skarbowymi itp...

    Co z miejscem wykonywania DG? Ktos mowil, ze powinienem podac adres siostry w
    Irlandii...

    Bede wdzieczny za wszelkie info jak to zorganizowac.

    pozdrawiam,
    piotrek