  • 1. Data: 2003-09-22 21:22:28
    Temat: Legalnosc oprogramowania
    Od: "yahu" <yahu@NO_SPA_M.astercity.net>

    Witam,

    Mam pytanie jak jest z legalnoscia oprogramowania zakupionego dla firmy.
    Mianowicie interesuje mnie sytuacja w ktorej mam certyfikat, wsyztskie
    dokumenty, pudelko do oprogramowania, ale nie mam faktury, czy urzad moze
    sie przyczepic, czy nie ? Czy wymagana jest FV, czy wystarczy sam certyfikat
    ?

    Jan Domański
    y...@a...net

  • 2. Data: 2003-09-22 21:37:49
    Temat: Re: Legalnosc oprogramowania
    Od: Arek <a...@e...net>

    yahu rzecze:
> [...]
    > sie przyczepic, czy nie ? Czy wymagana jest FV, czy wystarczy sam certyfikat

    Jaki urząd?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 3. Data: 2003-09-22 21:58:15
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "yahu" <yahu@NO_SPA_M.astercity.net> wrote in message
> [...]
    > dokumenty, pudelko do oprogramowania, ale nie mam faktury, czy urzad moze
    > sie przyczepic, czy nie ? Czy wymagana jest FV, czy wystarczy sam

    Chyba skarbowy.
    Produkt jest, faktury nie ma.

  • 4. Data: 2003-09-23 05:52:24
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Niejaki Andrzej "Arek Arnold" Buzdygan a...@e...net wiadomości
    bknq2i$ok$...@n...onet.pl jak zwykle nakłamał co następuje:

    > Jaki urząd?
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    *Uwaga!!!* Stosowanie się do porad udzielanych przez hydraulika następuje na
    wyłączną odpowiedzialność nieświadomego/nierozsądnego człeka!

    --
    Olgierd
    "Znajdzie się pała na dupę Bzdurygała" - okrzyk bojowy antyglobalistów,

  • 5. Data: 2003-09-23 07:13:46
    Od: "yahu" <yahu@NO_SPA_M.astercity.net>

    > *Uwaga!!!* Stosowanie się do porad udzielanych przez hydraulika następuje
    na
    > wyłączną odpowiedzialność nieświadomego/nierozsądnego człeka!

    Aaaaa no pewnie, zdaje sovie z tego sprawe ;))))
    Ale nie zamierzam w to ufac jak cholera wie w co ;)

    Jan Domański
    y...@r...pl