  • 1. Data: 2003-09-22 21:41:49
    Temat: Czy mity są prawdziwe
    Od: "Kuba" <j...@W...pl>

    Witam Wszystkich!!
    Mam pytanie: w tym roku będę musiał zdecydować się na studia, ciągnie mnie do
    prawa ale z powodu tego że nie mam w rodzinie nikogo związanego z prawem
    znajomi odradzają mi tej decyzji. Tak więc czy to naprawdę takie trudne by
    zostać adwokatem??

  • 2. Data: 2003-09-22 22:06:50
    Temat: Re: Czy mity są prawdziwe
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Użytkownik "Kuba" <j...@W...pl> napisał w wiadomości
    . Tak więc czy to naprawdę takie trudne by
    > zostać adwokatem??

    Bez powiązań praktycznie niemożliwe.

    pozdr

    cherokee

  • 3. Data: 2003-09-23 04:30:20
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kuba" <j...@W...pl> napisał w wiadomości

    > znajomi odradzają mi tej decyzji. Tak więc czy to naprawdę takie trudne by
    > zostać adwokatem??

    bez powiazan to nawet ciezko sie dostac na renomowany wydzial prawa, a
    zostac to moesz radca prawnym, zeby sie dostac na aplikacje adwokacka, nie
    majac zadnych koneksji musisz miec duzo czasu, cierpliwosci, kasy i nadziei
    bo szanse sa ale mizerne

  • 4. Data: 2003-09-23 06:38:36
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    > zostac to moesz radca prawnym
    jeżeli masz odpowiednie plecy oczywiście

    burenezo

  • 5. Data: 2003-09-23 07:05:25
    Od: "onsok" <n...@w...pl>

    Kuba wrote:
    > naprawdę takie trudne by zostać adwokatem??

    Tak, bardzo trudno. Zastanow sie dobrze.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-09-23 07:49:51
    Od: "Tom" <...@f...pl>

> [...]
    > znajomi odradzają mi tej decyzji. Tak więc czy to naprawdę takie trudne by
    tutaj znajdziesz trochę materiałów na temat adwoko/radcowskiej
    rzeczywistości:
    http://www.fairplay.org.pl/index.php?p=tabelka

    burenezo

  • 7. Data: 2003-09-23 11:28:48
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "Kuba" <j...@W...pl> napisał

    > Tak więc czy to naprawdę takie trudne by
    > zostać adwokatem??

    Tak, niestety, to jest naprawdę takie trudne.
    T.

  • 8. Data: 2003-09-23 12:56:18
    Temat: Odp: Czy mity są prawdziwe
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik Van Tommy <t...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bkpakh$gs0$...@a...news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Kuba" <j...@W...pl> napisał

    Ale inicjal i nazwisko masz niezle. specjalista od rodzinnego, prof. chyba z
    Lublina a pozniej Rzeszow
    Jan Winiarz

    moze da sie zrobic jakies drzewko geneal.?

    pozdrawiam
    mdr