  • 81. Data: 2005-02-12 00:19:40
    Temat: Re: Legalnosc Windows?
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    Jacek23 <j...@p...pl> wrote:

    > Jednym slowem rozumiem ze posiadajac laptopa z licencja (naklejka) na XP
    > professional (instalacyjna byla na dysku), moge wgrac sobie od kolego win
    > 98se z orginalu , i uzywac jednosczesnie nie posiadajac kopi tej plyty w
    > domu?

    Poniewaz autor watku zadal to samo pytanie na roznych grupach
    dyskusja toczy sie rowniez na pececie. Ktos wyciagnal kwestie czyto
    praktyczna - numer seryjny i z ciekawosci zadzwonil na infolinie MS.
    To co tam mu odpowiedziano zwalilo mnie z nog i pozbawilo jakichkolwiek
    watpliwosci co do kompetencji tego zrodla. Ni mniej ni wiecej odpowiedziano
    mu ze choc w ramach licencji na WIN XP PRO posiada uprawienia do downgrade
    wdo WIN98SE, aby uzywac tewgo systemu _MUSI KUPIC NASTEPNA LICENCJE_ na
    WIN98SE. Ja nie mam wicej pytan.

    Opis sytucaji tu msg-id - google znajdzie:
    cuj0rh$ejs$...@a...news.tpi.pl

    na szybko odnioslem sie do tego tu:
    X...@1...0.0.1

    a pytanie w tej odnodze watku zaczelo sie od:
    1m66ed6zsgla3$....@s...org

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl

  • 82. Data: 2005-02-12 00:53:40
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michal Bien wrote:

> [...]
    > wdo WIN98SE, aby uzywac tewgo systemu _MUSI KUPIC NASTEPNA LICENCJE_ na

    tak, a najlepiej dwie. Jedną w ramach pokuty.

  • 83. Data: 2005-02-12 01:10:36
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

> [...]
    > wdo WIN98SE, aby uzywac tewgo systemu _MUSI KUPIC NASTEPNA LICENCJE_ na

    Tak musze kupic licencje OEM ale se sprzetem , czyli z komputerem
    przypisanym do tego OEM, a nie z myszka, karta sieciowa itp.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 84. Data: 2005-02-13 20:14:52
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 9 Feb 2005 13:27:28 +0100, r...@w...pl (Rogaleskoo) wrote:

    > Jednak obecnie aby wykonać down... to trzeba wykupić licencję typu
    >OPEN (pakiet startowy 5 licencji potem już po jedej licencji) na
    >najnowszy produkt i wtedy mozna sobie zainstalować dowolny niższy system
    >operacyjny spłodzony przes MS.
    pod warunkiem posiadania oryginalnego nosnika "nizszego systemu".

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum