  • 31. Data: 2013-02-22 11:58:45
    Temat: Re: Łamanie praw zwierząt.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    news:c6ef57d7-f039-447b-9a73-36f3973ec620@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 20 lutego 2013 12:17:02 UTC+1 użytkownik neelix napisał:
    > CO ZA EUFEMIZM. CO ZA HUMANITARYZM. UŚPIĆ. Uśpić czy zamordować, bo tobie
    > się tak podoba?! Życzę ci w odpowiednim momencie takiego uśpienia.

    Jest duże prawdopodobieństwo że pisząc te słowa z apetytem zajadasz jakiegoś
    przerobionego na pożywienie zwierzaka.
    Pies to zwiarze tak samo jak świnia, owca, kura, baran czy inny koń.
    I nie róbmy jakiejs narodowej tragedi z humanitarnego usmiercania zwierzaka.
    Świnie, krowy na rzez ida i jest cisza a wczoraj w necie artykuł czytam jak
    to wielkie protesty bo gdzies w Polsce targ koni jest. I one sa kupowane do
    rzeżni.

    Dzisiaj niczego nie zjada się z apetytem. Jak przeczytałem skład mielonych
    Babuni to mi szczęka opadła. 49% to chemia! Nie jestem zwolennikiem zjadania
    zwierząt. Nigdy nie podjąłbym się pracy w takiej mordowni-przetwórni.
    Wolalbym, żeby jak w "Alternatywy 4" minister ogłosił, że świadomie
    rezygnujemy z produkcji mięsa ..... i przechodzimy na inną żywność.

    neelix
    neelix

  • 32. Data: 2013-02-22 14:04:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-22 11:52, Użytkownik neelix napisał:

    >>> [...] Skoro za wyrzucenie miałaby być kara to najlepiej zabić i
    >
    > Że niby ten wilczur rozmnaża się z tą panią, sam ze sobą? Ci z bloków
    > chyba też mają prawo do posiadania zwierzęcia.

    Duży wilczur w małym mieszkaniu w bloku czyli "pies cierpi psychicznie
    i fizycznie" ignorancie. Dla dobra zwierzęcia powinni pani pieska
    zabrać i ufundować mu domek z odpowiednio dużym placem w celach
    rekreacyjnych.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2013-02-22 17:35:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > To może moi krytykanci najpierw by je sami przeczytali.
    > Trzymanie psa z opisu wygląda na zgodne z przepisami, nawet
    > łańcuch nie jest za krótki.
    > Więc może zaczną działać jednak w kierunku polepszenia losu
    > biednych i cierpiących psychicznie krów oraz świń.

    Nie jest.

  • 34. Data: 2013-02-22 18:37:31
    Od: Doman <b...@g...ru>

    > Jest duże prawdopodobieństwo że pisząc te słowa z apetytem zajadasz jakiegoś
    > przerobionego na pożywienie zwierzaka.

    Kwintesencja praw zwierząt. Zwierzęta mają prawo być smaczne.

    MSPANC.

  • 35. Data: 2013-02-22 20:09:47
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > i fizycznie" ignorancie. Dla dobra zwierzęcia powinni pani pieska
    > zabrać i ufundować mu domek z odpowiednio dużym placem w celach

    Ty oczywiście zapytałeś tego wirtualnego wilczura i wiesz lepiej od niego
    samego.
    neelix

  • 36. Data: 2013-02-22 20:32:25
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-02-22 20:09, neelix pisze:

    > Ty oczywiście zapytałeś tego wirtualnego wilczura i wiesz lepiej od
    > niego samego.

    Przecież to wynika wprost z definicji i statutu!
    Jeśli jakaś organizacja ma w statucie troskę o dobro np. zwierząt, to z
    tej racji sama najlepiej wie co dla tych zwierząt jest dobre, występuje
    w ich imieniu w konsultacjach społecznych, ministry muszą się z jej
    zdaniem liczyć i ma (organizacja) niezbywalne prawo decydowania o
    prawach i dobru tychże zwierząt.

    > neelix

    Gdzieś Ty się demokracji (przedstawicielskiej) uczył?

    ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 37. Data: 2013-02-22 21:35:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-22 20:09, Użytkownik neelix napisał:

    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ty oczywiście zapytałeś tego wirtualnego wilczura i wiesz lepiej od
    > niego samego.

    Oczywiście.
    Tak samo jak ty tego pieska z budą z początku wątku, ignorancie,
    przy czym wilczur bardziej cierpiał psychicznie i fizycznie
    bo jego mieszkanie w tym bloku dłużej trwało.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2013-02-23 23:17:15
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał

    > Dzisiaj niczego nie zjada się z apetytem.

    Wręcz przeciwnie.

    > Jak przeczytałem skład mielonych Babuni to mi szczęka opadła. 49% to
    > chemia!

    Nonsens. Chemia stanowi 100%, nieuku.

    > Nigdy nie podjąłbym się pracy w takiej mordowni-przetwórni.

    Ale jak kto inny ubije i przetworzy to paniczyk łaskawie raczy
    skosztować?

    > Wolalbym, żeby jak w "Alternatywy 4" minister ogłosił, że świadomie
    > rezygnujemy z produkcji mięsa ..... i przechodzimy na inną żywność.

    Twoje wypowiedzi to jedne wielkie Alternatywy 4.

  • 39. Data: 2013-02-24 13:11:21
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-02-22 21:35, RadoslawF pisze:
    > Tak samo jak ty tego pieska z budą z początku wątku, ignorancie,
    > przy czym wilczur bardziej cierpiał psychicznie i fizycznie
    > bo jego mieszkanie w tym bloku dłużej trwało.

    I proszę jak ładnie wychodzi na wierzch obłuda, wybiórczość i zadufanie
    w sobie ludzi mieniących się obrońcami zwierząt. :-)
    Albo dbać porządnie i do końca. Albo nie brać się za coś czego się nie
    potrafi zrobić, za coś czego się nie da zrobić. No chyba że zakażemy
    jeść mięso i pójdziemy we wszystkie tego konsekwencje. :-)
    Niestety podobno mamy demokrację i mniejszość musi się z tym pogodzić
    choćby nie wiem jakie szczytne pobudki miała. Taki los. :-)

  • 40. Data: 2013-02-24 15:07:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-24 13:11, Użytkownik z napisał:

> [...]
    > Niestety podobno mamy demokrację i mniejszość musi się z tym pogodzić
    > choćby nie wiem jakie szczytne pobudki miała. Taki los. :-)

    Wśród fanatycznych obrońców zwierząt czy ekologów częstsze są
    przypadki kretynizmu i bezmyślności niż wśród ogółu społeczeństwa.
    Ale cytatu o psychicznym cierpieniu zwierząt to jeszcze kilka
    ładnych lat będę używał. Kretynizm niektórych obrońców zwierząt
    oddaje doskonale.