    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Łamanie praw zwierząt.
    Date: Fri, 22 Feb 2013 11:58:45 +0100

    news:c6ef57d7-f039-447b-9a73-36f3973ec620@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 20 lutego 2013 12:17:02 UTC+1 użytkownik neelix napisał:
    > CO ZA EUFEMIZM. CO ZA HUMANITARYZM. UŚPIĆ. Uśpić czy zamordować, bo tobie
    > się tak podoba?! Życzę ci w odpowiednim momencie takiego uśpienia.

    Jest duże prawdopodobieństwo że pisząc te słowa z apetytem zajadasz jakiegoś
    przerobionego na pożywienie zwierzaka.
    Pies to zwiarze tak samo jak świnia, owca, kura, baran czy inny koń.
    I nie róbmy jakiejs narodowej tragedi z humanitarnego usmiercania zwierzaka.
    Świnie, krowy na rzez ida i jest cisza a wczoraj w necie artykuł czytam jak
    to wielkie protesty bo gdzies w Polsce targ koni jest. I one sa kupowane do
    rzeżni.

    Dzisiaj niczego nie zjada się z apetytem. Jak przeczytałem skład mielonych
    Babuni to mi szczęka opadła. 49% to chemia! Nie jestem zwolennikiem zjadania
    zwierząt. Nigdy nie podjąłbym się pracy w takiej mordowni-przetwórni.
    Wolalbym, żeby jak w "Alternatywy 4" minister ogłosił, że świadomie
    rezygnujemy z produkcji mięsa ..... i przechodzimy na inną żywność.

    neelix
    neelix