  • 41. Data: 2013-02-25 10:38:52
    Temat: Re: Łamanie praw zwierząt.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    news:kg8kpn$fgv$1@node1.news.atman.pl...

    > Oczywiście.
    > Tak samo jak ty tego pieska z budą z początku wątku, ignorancie,
    > przy czym wilczur bardziej cierpiał psychicznie i fizycznie
    > bo jego mieszkanie w tym bloku dłużej trwało.

    No tak, znawco tematu, byłeś tym wilczurem. Widzę, że nadal cierpisz.
    neelix

  • 42. Data: 2013-02-25 10:53:14
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:51293fee$0$26684$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał
    > Wręcz przeciwnie.
    > Nonsens. Chemia stanowi 100%, nieuku.

    Jesteś zbyt tępy by dostrzec pejoratywne znaczenie słowa "chemia" w
    żywności. Tobie-uku trzeba robić ksero z etykietki, a i tak nic do ciebie
    nie dotrze.

    > Ale jak kto inny ubije i przetworzy to paniczyk łaskawie raczy skosztować?

    To nie ubijaj! Dlaczego ubijasz i popierasz ubijanie? Każdy z musu wybierze
    choćby trociny. Ty oczywiście wpier....sz same trociny więc poczułeś się
    uprawniony do pisania bredni.

    > Twoje wypowiedzi to jedne wielkie Alternatywy 4.

    A ty cały jesteś Alternatywy 4 więc przestań się wypowiadać. Nie masz nic do
    powiedzenia więc się nie odzywaj. Napisałem na grupę "prawo" a głos
    zabierają ignoranci.

    neelix

  • 43. Data: 2013-02-25 11:10:53
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Wśród fanatycznych obrońców zwierząt czy ekologów częstsze są
    > przypadki kretynizmu i bezmyślności niż wśród ogółu społeczeństwa.
    > Ale cytatu o psychicznym cierpieniu zwierząt to jeszcze kilka
    > ładnych lat będę używał. Kretynizm niektórych obrońców zwierząt
    > oddaje doskonale.

    Na faszystów zawsze znajdą się fanatyczni obrońcy zwierząt. Jestem pełen
    uznania nawet dla tych fanatyków. Ogół społeczeństwa to motłoch nastawiony
    głównie na konsumpcję. W społeczeństwie ludzi inteligentnych jest maks. 5%
    więc daruj sobie takie argu-męty. Wrażliwych na krzywdę jest niewiele
    więcej, ale to nie w kupie siła tylko w rozumie, w człowieczeństwie. Opinie
    zwłaszcza tej odhumanitaryzowanej części społeczeństwa nie interesują mnie.
    Bądż tym ogółem i zachowaj to dla siebie.

    neelix

  • 44. Data: 2013-02-25 11:10:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-25 10:38, Użytkownik neelix napisał:

    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

    > No tak, znawco tematu, byłeś tym wilczurem. Widzę, że nadal cierpisz.
    > neelix

    Nie byłem ignorancie tym wilczurem tak samo jak ty nie byłeś
    tą roczna suczką z pierwszego postu która podobno "cierpi
    fizycznie i psychicznie". Skoro dobrze traktowana suczka,
    karmiona, mająca budę i nie za krótki łańcuch cierpi to
    jak musi cierpieć duży wilczur gnieżdżący się w małym mieszkaniu
    w bloku ?

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2013-02-25 13:02:44
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > karmiona, mająca budę i nie za krótki łańcuch cierpi to
    > jak musi cierpieć duży wilczur gnieżdżący się w małym mieszkaniu

    A co to kurna ma do rzeczy?! Dobrze traktowana przez uwiązanie 24 godz/dobę
    na łańcuchu o długości określonej na oko pi razy drzwi z odległości 10-15 m,
    leżąca na mokrej szmacie w zimę w gołej budzie, karmiona odpadkami ze stołu,
    bo np. już mleko dla szczeniaka było dla tego właściciela wydatkiem (lepiej
    kupić piwo) a dla zwierzaka luksusem, ignorancie? Jak ignorancie nie wiesz
    to nie dyskutuj i nie wyskakuj z głupimi porównaniami. Ten fikcyjny
    wirtualny wilczur, który jeśli nawet gdzieś istnieje to ma wszystko (spanie,
    żarcie, leki, spacery, miłość czlowieka) i jest szczęśliwy! Jeśli jemu
    dzieje się krzywda to znajdzie się człowiek, który zareaguje. Ty oczywiście
    ograniczysz się wyłącznie do komentarza, że ktoś w bloku trzyma konia i jak
    on ma źle więc nie ma tematu. No to lepiej zareaguj na los znanego ci
    wilczura lub zamilcz.

    neelix

  • 46. Data: 2013-02-25 14:04:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-25 11:10, Użytkownik neelix napisał:

> [...]
    > człowieczeństwie. Opinie zwłaszcza tej odhumanitaryzowanej części
    > społeczeństwa nie interesują mnie. Bądż tym ogółem i zachowaj to dla

    Łżesz faszysto jak najęty.
    Jak się zwierzętom dzieje krzywda to wystarczy zadzwonić
    na policje, przyjedzie patrol i przy pomocy mandatu wytłumaczy
    niewłaściwość postępowania osobnikowi niewłaściwie postępującemu.
    Ale faszystom jak ty obrona zwierząt to za mało, wy musicie
    atakować normalnych ludzi tylko dlatego że macie takie swoje
    faszystowskie przekonanie że zwierze na podwórku, przy budzie,
    systematycznie karmione i co stwierdził odpowiedni patrol
    mundurowych nie mające za krótkiego łańcucha cierpi psychicznie
    i fizycznie.
    Czym podpadł ci właściciel tej suczki że skoro nie udało ci się
    go pognębić przy pomocy mundurowych to szukasz dodatkowego
    wsparcia na tej grupie ?

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2013-02-25 14:11:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-25 13:02, Użytkownik neelix napisał:

> [...]
    > tego właściciela wydatkiem (lepiej kupić piwo) a dla zwierzaka luksusem,
    > ignorancie? Jak ignorancie nie wiesz to nie dyskutuj i nie wyskakuj z

    Gratuluje jastrzębiego wzroku. Mundurowym odmawiasz słuszności
    w ocenie długości łańcucha a sam twierdzisz że wiesz czym
    jest karmiona.

    Z kilkunastu metrów długość łańcuch jestem w stanie ocenić,
    zawartości psiej miski nie. A jestem dalekowidzem.
    Jesteś większym dalekowidzem czy tylko na poczekaniu
    wymyślasz argumenty do bzdurnego oskarżenia ?

    Co do trzymania psa na łańcuchu to skoro jesteśmy na grupie o
    prawie to możesz podać przepis zabraniający tego ?

> [...]
    > do komentarza, że ktoś w bloku trzyma konia i jak on ma źle więc nie ma
    > tematu. No to lepiej zareaguj na los znanego ci wilczura lub zamilcz.

    Jaki wirtualny, wyjdź na spacer na jakieś blokowisko i zaraz
    spotkasz tam jakiegoś nie wirtualnego. Tylko że z ich właścicielami
    nie masz na pieńku więc cię nie interesują.