  • 21. Data: 2013-02-20 15:56:13
    Temat: Re: Łamanie praw zwierząt.
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-02-20 15:18, RadoslawF pisze:

    > Problem polega na tym że oni kochają kochać te zwierzątka czy
    > przyrodę za pieniądze publiczne.

    Otóż to, ale jeśli ktoś to głośno powie, to zaraz obrywa "hitlerowcem".

    P.S. - Hitlerowcy, to narodowi socjaliści. Tylko nieznacznie różnili się
    od socjalistów międzynarodowych (tych od Marksa, Engelsa, Lenina,
    Stalina, Bieruta, Gomółki, Gierka, Jaruzelskiego i Millera...)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 22. Data: 2013-02-20 16:50:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Feb 2013, neelix wrote:

    > Posiadacze
    > sprzętu rtv i agd bezpośrednio nie ponoszą opłat utylizacyjnych.

    Specjalnie dla mało czytających ustawa zawierała okresowy NAKAZ
    ujawniania wysokości opłaty utylizacyjnej w cenie sprzedaży.
    Żeby było oczywiste że ponoszą. Bezpośrednio.

    http://www.elektroeko.pl/najczesciej_zadawane_pytani
    a/dla_detalistow_i_hurtownikow/80,arty.html
    +++
    Sklep/hurtownia, w chwili uzyskania informacji od dostawcy o wysokoœci
    KGO, jest zobowišzany do uwidocznienia jej „na półce” przy cenie
    urzšdzenia
    ---

    Treści aktu prawnego nie chce mi się szukać.

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2013-02-20 22:22:03
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>

    > Skoro posiadacze telewizorów czy samochodów przy zakupie płacą
    > opłatę utylizacyjną to podobną opłatą trzeba by obłożyć posiadaczy
    > psów.

    Raczej należałoby zlikwidowac opłaty utylizacyjne, bo to zwykłe
    złodziejstwo.

  • 24. Data: 2013-02-21 08:27:57
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > [...] Skoro za wyrzucenie miałaby być kara to najlepiej zabić i zakopać.
    > Zamiast wyrzucania byłyby więc "seryjne zaginięcia". Po zaginięciu psa
    > musiałoby być prowadzone dochodzenie i sekcja. Ja więc jestem za
    > schroniskami i gotów jestem dobrowolnie coś na nie przeznaczyć. Problem
    > jest jednak w złodziejach okradających te zwierzęta, bo w schroniskach
    > podobno kradną na potęgę.

    Problem nie jest ani w schroniskach ani w bezpańskich psach. To zmyłka tych
    z ochrony zwierząt.
    Problemem jest olbrzymia ilość psów w mieszkaniach w blokach, gdzie pani w
    48 m mieszkaniu ma maskotke dużego wilczura który rozmnarza sie na akord.
    Efekty to właśnie potęgowe narastanie ilości psów. Za pieniądze które idą na
    ich utrzymanie paniusie mogłyby ufundować obiady w szkole dla wszystkich
    dzieci. Ale od obiadów to są rodzice, a paniusie są od utrzymywania i
    rozmnarzania psów i robienia z tego wielkiego halo.

    pozdr

  • 25. Data: 2013-02-21 08:38:55
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-02-21 08:27, Danusia pisze:

> [...]
    > dzieci. Ale od obiadów to są rodzice, a paniusie są od utrzymywania i
    > rozmnarzania psów i robienia z tego wielkiego halo.

    Naprawdę, jak piszesz coś (post na newsy np.) to nie podkreśla Ci się na
    czerwono słowo "rozmnarza"? Jakiego systemu i edytora używasz?

    Paniusia, jeśli ma ochotę trzymać w mieszkaniu szczeniącą się co pół
    roku sukę, szczeniaki jakoś sprzedaje-rozdaje, albo sama je jakoś
    utrzymuje - to dopóki smród czy pchły nie przeszkadzają sąsiadom - MA
    PRAWO TO ROBIĆ i wydawać na to swoje pieniądze. Podobnie ma prawo te
    pieniądze dać Rydzykowi. Nie dyktuj paniusi co ma fundować i komu za
    swoje pieniądze, bo tak właśnie wygląda socjalizm, gdy większość siłą
    rabuje resztę bo uchwaliła sobie takie "prawo".

    P.S. - Zastrzyk antykoncepcyjny dla suki kosztuje kilkanaście zł, raz na
    pół roku i jest spokój, nie ma cieczki.

    Tak. Od obiadów są rodzice.
    A jeśli Ci żal niedożywionych dzieci, to owszem, funduj im obiady.
    Powiem wręcz, że warto. Te dzieci kiedyś będą pracować na Twoją
    emeryturę, więc to nie jest taka głupia inwestycja. Lepsza, niż
    dofinansowywanie schroniska dla psów.

    A osoby zainteresowane tematem schronisk zachęcam do zgłębienia
    (drugiego) dna. Jak są ustawiane i wygrywane przetargi.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 26. Data: 2013-02-21 09:28:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 lutego 2013 08:27:57 UTC+1 użytkownik Danusia napisał:
    > ich utrzymanie paniusie mog?yby ufundowa? obiady w szkole dla wszystkich
    >
    > dzieci.
    A czmu ma fundowac obiady dzieciom?
    Woli wydawać na psy- jej kasa jej sprawa.

  • 27. Data: 2013-02-21 09:35:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 lutego 2013 12:17:02 UTC+1 użytkownik neelix napisał:
    > CO ZA EUFEMIZM. CO ZA HUMANITARYZM. UŚPIĆ. Uśpić czy zamordować, bo tobie
    >
    > się tak podoba?! Życzę ci w odpowiednim momencie takiego uśpienia.

    Jest duże prawdopodobieństwo że pisząc te słowa z apetytem zajadasz jakiegoś
    przerobionego na pożywienie zwierzaka.
    Pies to zwiarze tak samo jak świnia, owca, kura, baran czy inny koń.
    I nie róbmy jakiejs narodowej tragedi z humanitarnego usmiercania zwierzaka.
    Świnie, krowy na rzez ida i jest cisza a wczoraj w necie artykuł czytam jak to
    wielkie protesty bo gdzies w Polsce targ koni jest. I one sa kupowane do rzeżni.

  • 28. Data: 2013-02-21 11:31:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-21 09:35, Użytkownik Kris napisał:

> [...]
    wielkie protesty bo gdzies w Polsce targ koni jest. I one sa kupowane do rzeżni.

    Bo prawdziwe dobre kabanosy to tylko z koniny.
    A idioci płaczą nad biednymi i cierpiącymi psychicznie zwierzątkami.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2013-02-22 11:52:16
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Danusia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszystkich dzieci. Ale od obiadów to są rodzice, a paniusie są od
    > utrzymywania i rozmnarzania psów i robienia z tego wielkiego halo.

    Że niby ten wilczur rozmnaża się z tą panią, sam ze sobą? Ci z bloków chyba
    też mają prawo do posiadania zwierzęcia.

    neelix

  • 30. Data: 2013-02-22 11:53:28
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    ps.com...
    >A czmu ma fundowac obiady dzieciom?
    >Woli wydawać na psy- jej kasa jej sprawa.

    Proste!
    neelix