  • 1. Data: 2013-02-18 20:09:31
    Temat: Łamanie praw zwierząt.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Czy Straż Miejska może lekceważyć sygnaly, informacje o łamaniu zapisów
    ustawy o ochronie zwierząt? Pies stoi na łańcuchu 24 godziny na dobę już
    ponad tydzień! Mało tego. Buda ma drzwiczki i te też są zamykane. Pies leży
    na szmacie, a ta z pewnością jest mokra. Raz strażnicy przyjechali i na
    odległość(z ulicy) stwierdzili, że łańcuch jest długi, drugim razem nawet
    nie chcieli zobaczyć co sie dzieje, a pies cierpi psychicznie i fizycznie.
    Ostatnio właściciele łaskawie puścili zwierzaka na 5-10 minut i to wszystko.
    Gospodarz utwierdzony że nic się nie dzieje kontynuuje znęcanie się nad
    zwierzęciem. A pies to mała roczna suczka do rany ją przyłóż. Dobrze, że w
    tym roku nie ma siarczystych mrozów jak rok temu.

    neelix

  • 2. Data: 2013-02-18 21:11:28
    Temat: Re: Łamanie praw zwierząt.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-18 20:09, Użytkownik neelix napisał:
> [...]
    > znęcanie się nad zwierzęciem. A pies to mała roczna suczka do rany ją
    > przyłóż. Dobrze, że w tym roku nie ma siarczystych mrozów jak rok temu.

    Ja to jeszcze bym właścicieli świniarni i chlewni oskarżył bo zwierzęta
    leżą/stoją w gnoju i cierpią psychicznie, w dodatku wiadomo że zostaną
    zabite i zjedzone.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-02-18 21:36:13
    Od: "Ula" <u...@f...pl>

    > Ja to jeszcze bym właścicieli świniarni i chlewni oskarżył bo zwierzęta
    > leżą/stoją w gnoju i cierpią psychicznie, w dodatku wiadomo że zostaną
    > zabite i zjedzone.

    Schowaj słomę do butów wiejski głupku.

    nie pozdrawiam
    Ula

  • 4. Data: 2013-02-18 22:09:25
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Ja to jeszcze bym właścicieli świniarni i chlewni oskarżył bo zwierzęta
    > leżą/stoją w gnoju i cierpią psychicznie, w dodatku wiadomo że zostaną
    > zabite i zjedzone.

    To ich oskarż, albo zamień się z tymi zwierzętami i skończ jak one. Po co
    masz dłużej męczyć się ze sobą?

    neelix

  • 5. Data: 2013-02-18 22:15:24
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@a...com>

    Użytkownik - RadoslawF napisał::

    > Ja to jeszcze bym właścicieli świniarni i chlewni oskarżył bo zwierzęta
    > leżą/stoją w gnoju i cierpią psychicznie,

    Sprawa warunków w jakich są hodowane zwierzęta też ma uregulowania
    prawne (nawet głośno o tym było ostatnio - zabawki i rozrywka dla świń),
    więc się nie wychylaj z głupimi komentarzami.

  • 6. Data: 2013-02-18 22:18:36
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@a...com>

    Użytkownik - neelix napisał::
> [...]
    > i na odległość(z ulicy) stwierdzili, że łańcuch jest długi, drugim razem
    > nawet nie chcieli zobaczyć co sie dzieje,

    Eeee, bez fotoradaru nie da rady.

> [...]
    > znęcanie się nad zwierzęciem. A pies to mała roczna suczka do rany ją
    > przyłóż. Dobrze, że w tym roku nie ma siarczystych mrozów jak rok temu.

    A naślij na sadystę ekipę z TOnZu, Animals i kogo tam jeszcze można z
    organizacji zajmujących się obroną praw zwierząt.

  • 7. Data: 2013-02-18 22:27:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-18 22:15, Użytkownik Maurycy Poszepszyński napisał:

    > Sprawa warunków w jakich są hodowane zwierzęta też ma uregulowania
    > prawne (nawet głośno o tym było ostatnio - zabawki i rozrywka dla świń),
    > więc się nie wychylaj z głupimi komentarzami.

    To może moi krytykanci najpierw by je sami przeczytali.
    Trzymanie psa z opisu wygląda na zgodne z przepisami, nawet
    łańcuch nie jest za krótki.
    Więc może zaczną działać jednak w kierunku polepszenia losu
    biednych i cierpiących psychicznie krów oraz świń.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-02-19 08:31:34
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" <s...@a...com> napisał w
    wiadomości news:51229aab$0$1225$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik - neelix napisał::
    > [...]
    > A naślij na sadystę ekipę z TOnZu, Animals i kogo tam jeszcze można z
    > organizacji zajmujących się obroną praw zwierząt.

    Populacja psów w ostatnich latach w Polsce tak wzrosła, ze stanowi to już
    poważny problem. Szacuje sie że na utrzymanie psów idzie około 6% całej
    wytwarzanej żywnosci i kosztuje około 8% PKB. W niedługim czasie w Polsce
    psów będzie więcej niż ludzi. Duża ilość gmin zaczyna wreszcie zatrudniać
    hycli. Natomiast rozwiązaniem dla pań są podatki od psa, od kolejnego 4 razy
    wieksze, od trzeciego 16 razy itd.

    pozdr

  • 9. Data: 2013-02-19 22:19:28
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-02-18 22:27, RadoslawF pisze:

> [...]
    > Więc może zaczną działać jednak w kierunku polepszenia losu
    > biednych i cierpiących psychicznie krów oraz świń.

    Mądra świnka. Uciekła, nie dawała sie złapać policjantom Terez znowu
    siedzi w gnoju z łańcuchen wbijającym się w ryjek!

    http://polskalokalna.pl/galerie/podlaskie/swinka-blo
    ndynka-hitem-internetu/zdjecie/duze,1728342,1,442

    --
    animka

  • 10. Data: 2013-02-20 00:07:21
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>

    Użytkownik "Danusia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > psów będzie więcej niż ludzi. Duża ilość gmin zaczyna wreszcie zatrudniać
    > hycli. Natomiast rozwiązaniem dla pań są podatki od psa, od kolejnego 4

    Przeciez to bez sensu jest. Problemem chyba jest populacja psów bezpanskich,
    a one chyba nie przejadaja PKB, same sobuie radza jakos. Gdy pies ma
    wlasciciela, to ow wlasciciel musi kupowac jedzenie, wiec placi takze
    podatki i przyczynia sie do wzrostu PKB, a zywnosc dla psow tez ktos
    produkuje, wiec i bezrobocie sie zmniejsza. Genialny pomysl by jeszcze za to
    karac podnoszeniem podatkow...