  • 11. Data: 2013-02-20 00:47:21
    Temat: Re: Łamanie praw zwierząt.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-20 00:07, Użytkownik Przemek Lipski napisał:

    > Przeciez to bez sensu jest. Problemem chyba jest populacja psów
    > bezpanskich, a one chyba nie przejadaja PKB, same sobuie radza jakos.
    > Gdy pies ma wlasciciela, to ow wlasciciel musi kupowac jedzenie, wiec
    > placi takze podatki i przyczynia sie do wzrostu PKB, a zywnosc dla psow
    > tez ktos produkuje, wiec i bezrobocie sie zmniejsza. Genialny pomysl by
    > jeszcze za to karac podnoszeniem podatkow...

    Nie radzą sobie same. Obciążają budżety gmin czy miast na schroniska,
    leczenie a ostatnio i na odławianie.
    Skoro posiadacze telewizorów czy samochodów przy zakupie płacą
    opłatę utylizacyjną to podobną opłatą trzeba by obłożyć posiadaczy
    psów.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2013-02-20 08:45:46
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał

    > Nie radzą sobie same. Obciążają budżety gmin czy miast na
    > schroniska,
    > leczenie a ostatnio i na odławianie.

    Błąd polega na tym, że przyjęto dogmat o świętości życia zwierzęcia i
    objęto je niemal taką samą ochroną jak życie człowieka. Schronisko
    powinno być tylko miejscem czasowego pobytu. Jeśli w jakimś ustalonym
    czasie (powiedzmy miesiąc, dwa) nie znajdzie się dotychczasowy lub
    nowy właściciel to bezpańskie zwierzę należałoby uśpić a nie
    utrzymywać latami do naturalnej smierci.

    > Skoro posiadacze telewizorów czy samochodów przy zakupie płacą
    > opłatę utylizacyjną to podobną opłatą trzeba by obłożyć posiadaczy
    > psów.

    Nie ma analogii. Telewizory i samochody się nie rozmnażają. Każda taka
    rzecz ma swój początek (produkcja, kupno) i koniec. Nie ma
    telewizorów, które wzięły się nie wiadomo skąd i płodzą następne.
    Łatwiej więc uregulować tę kwestię.

  • 13. Data: 2013-02-20 11:23:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-20 08:45, Użytkownik Alek napisał:

> [...]
    > czasie (powiedzmy miesiąc, dwa) nie znajdzie się dotychczasowy lub nowy
    > właściciel to bezpańskie zwierzę należałoby uśpić a nie utrzymywać

    Zgadza się. Tylko wytłumacz to faszystom z ruchów ochrony
    zwierząt.

> [...]
    > rzecz ma swój początek (produkcja, kupno) i koniec. Nie ma telewizorów,
    > które wzięły się nie wiadomo skąd i płodzą następne. Łatwiej więc

    Fakt nie rozmnażają się. Ale skoro można objąć ewidencją
    każdy samochód, motor czy nawet motorower to można i pieski
    domowe. I nie będzie to specjalnie dziwne, krowy już są
    objęte takką ewidencją i obowiązkowym nadzorem weterynaryjnym.
    Wprowadzić to samo dla psów i skończy się problem bezpańskich
    psów, przynajmniej w dzisiejszej skali.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2013-02-20 12:08:31
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > Skoro posiadacze telewizorów czy samochodów przy zakupie płacą
    > opłatę utylizacyjną to podobną opłatą trzeba by obłożyć posiadaczy

    A gminy to mają maszynki do drukowania pieniędzy? Wszystko i tak idzie z
    naszych podatków. Lepsze to niż latanie państwowych urzędników do domu na
    nasz koszt, albo na egzotyczne wycieczki niby w sprawach państwowych. Lepiej
    wydać pieniądze na schronisko niż na nagrody dla urzędasów. Posiadacze
    sprzętu rtv i agd bezpośrednio nie ponoszą opłat utylizacyjnych. Nawet w
    szkołach są kontenery, kojce i każdy może przynieść stary sprzęt. Jak
    wyrzuci stary to pójdzie kupić nowy i rusza cała machina godspodarcza-praca,
    podatki, itp. Jeszcze żeby produkcja była polska i służyła Polakom a nie
    obcym.

    neelix

  • 15. Data: 2013-02-20 12:17:02
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:51247f33$0$1227$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > (powiedzmy miesiąc, dwa) nie znajdzie się dotychczasowy lub nowy
    > właściciel to bezpańskie zwierzę należałoby uśpić a nie utrzymywać latami

    CO ZA EUFEMIZM. CO ZA HUMANITARYZM. UŚPIĆ. Uśpić czy zamordować, bo tobie
    się tak podoba?! Życzę ci w odpowiednim momencie takiego uśpienia. Najlepiej
    w momencie kiedy zaczniesz obciążać ZUS. A nie dociera do ciebie, że
    schronisko szuka nowego domu dla tych zwierząt. Oczywiście sadysta wolałby
    od razu zabić. Jeśli ktoś pojawi się w schronisku po zwierzę to raczej nie
    będzie to ten bandyta, który gnębił już mu raz odebrane.

    neelix

  • 16. Data: 2013-02-20 12:27:57
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Zgadza się. Tylko wytłumacz to faszystom z ruchów ochrony
    > zwierząt.

    Już byli tacy, którzy pod pozorem kąpieli w łaźniach usypiali ..... cyklonem
    B, zagazowywali w ciężarówkach, itp. Oni mieli podobne racje. Ras panów a
    reszta to zwierzęta do wymordowania. W tym miejscu wypadałoby krzyknąć HEIL
    ... i tu sobie dodaj.

> [...]
    > objęte takką ewidencją i obowiązkowym nadzorem weterynaryjnym.
    > Wprowadzić to samo dla psów i skończy się problem bezpańskich

    Skoro za wyrzucenie miałaby być kara to najlepiej zabić i zakopać. Zamiast
    wyrzucania byłyby więc "seryjne zaginięcia". Po zaginięciu psa musiałoby być
    prowadzone dochodzenie i sekcja. Ja więc jestem za schroniskami i gotów
    jestem dobrowolnie coś na nie przeznaczyć. Problem jest jednak w złodziejach
    okradających te zwierzęta, bo w schroniskach podobno kradną na potęgę.

    neelix

  • 17. Data: 2013-02-20 13:50:54
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-02-20 11:23, RadoslawF pisze:

> [...]

    > objęte takką ewidencją i obowiązkowym nadzorem weterynaryjnym.
    > Wprowadzić to samo dla psów i skończy się problem bezpańskich

    Sam Pan faszyzujesz. Przesz do nadregulowanego państwa. Wszak dobytek,
    inwentarz (żywy), to dobrodziejstwo. Bezpańskie psy to też jakiś
    majątek. (Spytaj wietnamskich właścicieli budek z fast-foodami). Dawniej
    profesja rakarza potrafiła na siebie zarobić i nie musiała być dotowana
    przez gminę. Bezpańskie psy należy wyłapywać i utylizować. Np. na karmę
    dla kotów (czy psów, czy chomików), albo sprzedawać do krajów, gdzie nie
    ma takich barier kulturowych jak u nas. Na pewno można na tym zarobić.

    ... a ekoszołomy niech zrobią zrzutkę i wykupują te psy od rakarza,
    jeśli tacy kochający zwierzęta (to się zdaje się nazywa "zoofilia"?)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 18. Data: 2013-02-20 13:51:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-20 12:27, Użytkownik neelix napisał:

> [...]
    > Ras panów a reszta to zwierzęta do wymordowania. W tym miejscu
    > wypadałoby krzyknąć HEIL ... i tu sobie dodaj.

    A teraz pod pozorem ochrony przyrody czy biednych cierpiących
    psychicznie zwierzątek znęcają się nad ludźmi. Dobrze ze zagazowanie
    jest zabronione bo robili by to o czym piszesz.

> [...]
    > schroniskami i gotów jestem dobrowolnie coś na nie przeznaczyć. Problem
    > jest jednak w złodziejach okradających te zwierzęta, bo w schroniskach

    Wszystko poza waszymi sloganami przerasta wasze możliwości
    pojmowania. Skoro właściciel już zapłacił podatek utylizacyjny
    to nie będzie musiał zabijać, odwiezie do schroniska gdzie
    pracownik przyjmie zwierze i zanotuje że właściciel psa
    "wyrejestrował".
    Proste dla wszystkich poza bezmózgimi faszystami rozczulającymi
    się nad cierpiącymi psychicznie zwierzątkami.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2013-02-20 13:53:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-20 12:08, Użytkownik neelix napisał:

> [...]
    > cała machina godspodarcza-praca, podatki, itp. Jeszcze żeby produkcja
    > była polska i służyła Polakom a nie obcym.

    Więc trzeba zlikwidować latanie urzędników jaki dofinansowanie
    bezdomnych piesków. Przy czym ci z gmin nie bardzo latają a
    zwierzątka niestety finansują.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2013-02-20 15:18:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-20 13:50, Użytkownik Maruda napisał:

    > ... a ekoszołomy niech zrobią zrzutkę i wykupują te psy od rakarza,
    > jeśli tacy kochający zwierzęta (to się zdaje się nazywa "zoofilia"?)

    Problem polega na tym że oni kochają kochać te zwierzątka czy
    przyrodę za pieniądze publiczne.