  • 1. Data: 2007-02-11 15:23:43
    Temat: Kwestie prawne hasła do konta
    Od: Any User <z...@u...pl>

    Ciekawi mnie taka rzecz:

    Nie wolno używać/zdobywać/itp. haseł do cudzych kont, np. mailowych.

    Jednakże co, jeśli na koncie nie ma założonego hasła, tj. jest na nim
    hasło puste lub domyślnie.

    Co wtedy? Jak to wygląda od strony prawnej? Jakie są konkretne zapisy
    prawne do tego?

    --
    Blog zwyczajnego pracownika
    http://pracownik.blogspot.com

  • 2. Data: 2007-02-11 15:54:23
    Temat: Re: Kwestie prawne hasła do konta
    Od: Tomasz Wysocki <t...@o...pl>

    Any User wrote:
    > Nie wolno używać/zdobywać/itp. haseł do cudzych kont, np. mailowych.

    Naprawdę nie można zdobywać? Mi się wydawało, że tylko używać... Ale
    może w Polsce nie wolno, bo to chyba w jakiejś amerykańskiej książce o
    tym czytałem.

    --
    Pozdrawiam, Tomasz Wysocki

  • 3. Data: 2007-02-11 15:58:56
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Co wtedy? Jak to wygląda od strony prawnej? Jakie są konkretne zapisy
    > prawne do tego?

    To ze ktos nie zamknal w domu drzwi to nie oznacza, ze wolno ci z niego
    korzystac.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 4. Data: 2007-02-11 16:00:12
    Od: Any User <z...@u...pl>

    > Naprawdę nie można zdobywać? Mi się wydawało, że tylko używać... Ale
    > może w Polsce nie wolno, bo to chyba w jakiejś amerykańskiej książce o
    > tym czytałem.

    A możesz podać jakieś przepisy na to? Bo sama odpowiedź jest dla mnie
    stosunkowo mało ważna, potrzebuję konkretnych przepisów...

  • 5. Data: 2007-02-11 16:05:13
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Any User napisał(a):

    > A możesz podać jakieś przepisy na to? Bo sama odpowiedź jest dla mnie
    > stosunkowo mało ważna, potrzebuję konkretnych przepisów...

    To napisz konkretnie, o jakie konto Ci chodzi. Bo hasło hasłu nierówne :-)

    M.

  • 6. Data: 2007-02-11 17:53:45
    Od: Any User <z...@u...pl>

    > To napisz konkretnie, o jakie konto Ci chodzi. Bo hasło hasłu nierówne :-)

    Konkretnie chodzi mi nie o konto mailowe, ale o GG. I nie o konkretne
    konto, a o hurt.

  • 7. Data: 2007-02-11 19:34:38
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Any User napisał(a):

    > Konkretnie chodzi mi nie o konto mailowe, ale o GG. I nie o konkretne
    > konto, a o hurt.

    art 267 - 268a kk

    M.

  • 8. Data: 2007-02-11 20:31:18
    Od: Any User <z...@u...pl>

    > art 267 - 268a kk

    Fuck. Chore mamy prawo. Ale dzięki.

  • 9. Data: 2007-02-11 23:41:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Any User wrote:

    > Fuck. Chore mamy prawo. Ale dzięki.

    Dlaczego chore? Te akurat są całkiem dobre.

    Włamujesz się - grozi ci odsiadka.

  • 10. Data: 2007-02-12 00:36:37
    Od: Any User <z...@u...pl>

    > Dlaczego chore? Te akurat są całkiem dobre.
    >
    > Włamujesz się - grozi ci odsiadka.

    No za włamanie to rozumiem. Ale ja myślałem jedynie o seryjnej zmianie
    opisu na kontach bez haseł. Przecież to żadne włamanie. Żadnego łamania
    czegokolwiek, obchodzenia zabezpieczeń itp.