  • 1. Data: 2003-04-25 10:09:58
    Temat: Kupno mieszkania-czy z intercyza?
    Od: "WuWu" <d...@n...tlen.pl>

    Moje pytanko:

    Co mnie ratuje przed utrata przydzialu na mieszkanie komunalne w momencie
    kupna mieszkania na wolnym rynku. Czy podpisanie intercyzy cos tu daje?
    Dzieki za wszelkie sugestie.

    Przydzial na to komunalne mam ja. Myslalem o tym, zeby kupic na zone(ale
    jest wspolnota majatkowa)

    WW

  • 2. Data: 2003-04-25 10:12:01
    Temat: Re: Kupno mieszkania-czy z intercyza?
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    WuWu wrote:

> [...]
    > cos tu daje? Dzieki za wszelkie sugestie.
    >
    > Przydzial na to komunalne mam ja. Myslalem o tym, zeby kupic na

    Mam nadzieję, że nic oprócz rozwodu nie ratuje. Bo i nie powinno.

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,

  • 3. Data: 2003-04-28 22:43:36
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako WuWu zamieszkała pod adresem
    <d...@n...tlen.pl>
    w artykule <news:b8b1h6$e6e$1@portraits.wsisiz.edu.pl> napisała w ten
    deseń:

> [...]
    > cos tu daje? Dzieki za wszelkie sugestie.
    >
    > Przydzial na to komunalne mam ja. Myslalem o tym, zeby kupic na

    Wykupienie mieszkania komunalnego na ten przykład.

    Tatiana