  • 1. Data: 2003-04-25 11:12:10
    Temat: umozenie sprawy ,zmiania zeznan??
    Od: "...::Rodzyn::..." <s...@t...pl>

    witam
    nie wiem czy trafilem na dobra grupe ale mam pare pytan
    1.po jakim czasie zostaje umozona sprawa o pobiciu ze skutkiem smiertlnym??
    2.czy jezeli juz zlozylem zeznania to moge je jakos zmienic???

    bardzo dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2003-04-25 17:47:16
    Temat: Re: umozenie sprawy ,zmiania zeznan??
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > 1.po jakim czasie zostaje umozona sprawa o pobiciu ze skutkiem
    smiertlnym??

    nie znajdziesz odpowiedzi jednoznacznej na to pytanie. wszystko zalezy od
    materialow, jakie sa w sprawie zebrane

    > 2.czy jezeli juz zlozylem zeznania to moge je jakos zmienic???

    teoretycznie i praktycznie tak. tylko, jesli twe zeznania zmienia sie
    diametralnie, musisz liczyc sie z odpowiedzialnoscia za skladanie falszywych
    zeznan. istotne jest - w jakim zakresie chcesz zmienic zeznania. cos ci sie
    przypomnialo? mozesz przyblizyc w jakim zakresie chcesz je zmienic?

    pozdr
    ssj5

  • 3. Data: 2003-04-25 19:30:34
    Od: "...::Rodzyn::..." <s...@t...pl>

    --
    sprawa wyglada tak zlozylem zeznania a teraz chcialbym zrobic cos takiego ze
    te zeznania byly zasugerowane przez prokuratora i ja tak naprawde nie wiem i

  • 4. Data: 2003-04-25 21:23:35

> [...]
    ze
    > te zeznania byly zasugerowane przez prokuratora i ja tak naprawde nie wiem

    Co rozumiesz pod pojęciem "zasugerowane przez prokuratora" - a może raczej
    teraz tobie ktoś coś sugeruje ?