  • 101. Data: 2004-04-10 13:17:26
    Temat: Re[2]: Kuchnia na gaz w bloku bez gazu!
    Od: Stary zgred <a...@...pl>

    Witaj bosz,

    W Twoim liście datowanym 10 kwietnia 2004 (10:08:13) można przeczytać:

    b> Wystarczy worek "saletry amonowej" (taki nawoz) i karnister benzyny....

    Jestes tego pewien czy wiesz to z telewizji ?

    Ale juz tu nie odpowiadaj bo juz i tak mamy OT i NTG za co zaraz
    bedzie OPR :)
    Zapraszam po nauki na pl.sci.chemia lub jakies inne
    alt.bombki.niechoinkowe

    Proponuje zapoznac sie ze slowami : flegmatyzacja, frakcje ciezkie,
    zwiazki aromatyczne, tak na poczatek, bo jeszcze pojawic sie powinny
    takie jak detonator, wlasnosci kruszace ... Podreczniki dostepne w
    internecie :)

    --
    Pozdrowienia,
    Stary zgred

  • 102. Data: 2004-04-10 13:35:39
    Temat: Re: Kuchnia na gaz w bloku bez gazu!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLvvysyn wrote:

    > Tak samo, jak takie prostackie bełkoty jak ty. Internet jest niestety
    > demokratyczny totez nawet Lawy musi tolerować.

    ...a także różne sqlwysyny, które popierają obrażanie uczuć religijnych
    (nie, nie jestem wyznawcą islamu, ale domyślam się, jak mogą się oni
    czuć po takim oszołomskim oczernianiu).

  • 103. Data: 2004-04-10 14:59:57
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Maciej Machacz" <x...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem jak gdzie indziej, ale u mnie droznosc wentylacji i prawidlowosc
    > obiegu powietrza byla sprawdzana okolo poltora miesiaca temu.

    ale nie masz sprawdzenego stanu instalacji gazowej bo jej nie ma, a jak
    jakis centus postawi sobie kuchcenke gazowa, to gaz juz jest a sprawdzania
    nadal nie ma

  • 104. Data: 2004-04-10 15:38:37
    Od: "gobo" <g...@U...net.pl>

    Witam
    Po pierwsze- nic nie zdzialasz. Po drugie nie panikuj, wpadasz w
    paranoje. W uzytku w Polsce za dziesiatki tysiecy butli, wypadki
    zdarzaja sie w jakims ulamku procenta i to glownie przez zla
    eksploatacje, przelewanie gazu itd. Po trzecie - wyprowadz sie do domku
    jednorodzinnego, tam jak sobie nie dociagniesz gazociagu, to nic Ci nie
    zagrozi,chyba,ze wybuchnie Ci zapalniczka w reku.
    Pozdrawiam
    Piotrek, ktory ma kuchenki gazowe w domu *2. piec gazowy i auto na LPG.

  • 105. Data: 2004-04-10 17:42:46
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "gobo" <g...@U...net.pl> napisał w wiadomości

    > paranoje. W uzytku w Polsce za dziesiatki tysiecy butli, wypadki
    > zdarzaja sie w jakims ulamku procenta i to glownie przez zla
    > eksploatacje, przelewanie gazu itd.

    i wlasnie o to chodzi, dozoru nie ma, uzytkownik niewiadomo jaki, a butla za
    sciana

  • 106. Data: 2004-04-10 17:57:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > i wlasnie o to chodzi, dozoru nie ma, uzytkownik niewiadomo jaki,
    > a butla za sciana

    To co? Może jeszcze chcesz zrobić rewizję wszystkim innym sąsiadom?
    Diabli wiedzą, co mogą uktrywać w mieszkaniach...

    Ech... Filar stalinizmu żyjący w naszych czasach... Brrr....

  • 107. Data: 2004-04-10 18:06:36
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    wiadomości news:c59ch6$1sqs$1@news2.ipartners.pl...

    > To co? Może jeszcze chcesz zrobić rewizję wszystkim innym sąsiadom?
    > Diabli wiedzą, co mogą uktrywać w mieszkaniach...

    nie, ale uwazam ze jak ktos kupuje mieszkanie w bloku bez gazu ma prawo
    czuc pewne zaniepokojenie na widok butli gazowej wnoszonej do mieszkania
    obok

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 108. Data: 2004-04-13 08:00:35
    Od: "bluefive" <b...@w...pl>

    > Pozdrawiam
    > Piotrek, ktory ma kuchenki gazowe w domu *2. piec gazowy i auto na LPG.

    ...ależ to wszystko musi koszmarnie śmierdzieć:-)

    Pozdr
    Rafał

  • 109. Data: 2004-04-13 08:22:12
    Temat: Re: Re[2]: Kuchnia na gaz w bloku bez gazu!
    Od: "bluefive" <b...@w...pl>

    > Moze i Ty sprobuj cos takiego zrealizowac (przeforsowac)
    >
    > Nie wylewajmy dziecka z kapiela, nie starajmy cofac postepu,
    > postepujmy rozsadnie majac na uwadze racje strony drugiej.
    >
    > --
    > Pozdrowienia,
    > Stary zgred

    Nie wiem czy stary, ale chyba nie zgred:-) Dzieki za podpowiedz rezerwowego
    rozwiazania problemu, bo dla mnie to jest problem. A czy gaz z butli w
    nowoczesnym budynku to jest taki postep? Nie wiem. Moze wszystko bedzie OK
    jesli sasiad bedzie postepowal bardzo uwaznie i zgodnie z zasadami uzywania
    butli z gazem. Chcialbym w to wierzyc. Zawsze jednak bede sceptyczny do tego
    rozwiazania gotowania obiadu. Mieszkajac z rodzicami dwa razy wybuchl piecyk
    (Junkers) do grzania wody i raczej zawsze bede wybieral inny nosnik energii.

    Pozdrawiam serdecznie.
    Rafal

  • 110. Data: 2004-04-13 08:22:57
    Od: "bluefive" <b...@w...pl>

    > Mosci panie i wladco nie palancie wybuduj sobie domek na odludziu, wykup
    > okoliczne ziemie i mieszkaj sobie bez gazu, energii elektrycznej, pol
    > elektromagnetycznych i wszystkich cywilizycyjnych rozwiazan. A na dzien
    > dzisiejszy to zapamietaj sobie ze nie jestes sam.

    ... ale to juz bylo. Powtarzasz sie. Wymysl cos odkrywczego.

    R.