  • 91. Data: 2004-04-09 20:57:30
    Temat: Re: Kuchnia na gaz w bloku bez gazu!
    Od: agata<a...@o...pl>

    uśmiałam się do łez czytając niektóre wypowiedzi! szczególnie te o
    dysleksji!
    problem z "ugazowionym" sąsiadem nie jest jednak tak śmieszny
    (szczególnie w obliczu zagrożenia terrorystycznego:) ale może
    najpierw należałoby zapoznać się z sąsiadem, zorientować się w jego
    sytuacji- może poprostu kolekcjonuje (puste;) butle gazowe, a nie od
    razu szukać na niego paragrafu!!!
    pozdrawiam!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 92. Data: 2004-04-09 21:23:36
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Kamila" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A jesli te butle z gazem ma islamista- ich religją jest przeciez to by
    zabic
    > jak najwiecej innowiercow

    coś Ty - u nas mieszka 99,99% katolików , którzy przestrzegają przykazań

    Pozdrawiam

  • 93. Data: 2004-04-09 21:48:46
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    gasper wrote:
    > Użytkownik "Kamila" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > coś Ty - u nas mieszka 99,99% katolików , którzy przestrzegają
    > przykazań

    Taaa, zwłaszcza "nie kradnij", "nie mów fałszywego świadectwa przeciw
    bliźniemu swemu" i "czcij ojca swego i matkę swoją",

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 94. Data: 2004-04-10 00:23:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kamila wrote:
    > A jesli te butle z gazem ma islamista- ich religją jest przeciez to by zabic
    > jak najwiecej innowiercow

    Rany... I takie kretynki mają dostęp do internetu... Za jakie grzechy???

    Żeby chociaż lama cytować potrafiła...

    PS: jeśli to miał być żart, to zabrakło 'mordek' - poza tym byłby raczej
    'cienki'.

  • 95. Data: 2004-04-10 00:25:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Falkenstein wrote:

    > Taaa, zwłaszcza "nie kradnij", "nie mów fałszywego świadectwa przeciw
    > bliźniemu swemu" i "czcij ojca swego i matkę swoją",

    A co z 'nie cudzołóż'? ;->

  • 96. Data: 2004-04-10 00:26:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    agata wrote:

    > problem z "ugazowionym" sąsiadem nie jest jednak tak śmieszny
    > (szczególnie w obliczu zagrożenia terrorystycznego:) ale może

    Ktoś chyba przedawkował oglądanie wiadomości...

    Kurcze, czuję się jak w "1984" Orwella.

  • 97. Data: 2004-04-10 00:44:51
    Od: "SQLvvysyn" <s...@v...pI>

    wiadomości news:c57eql$s57$1@news2.ipartners.pl...

    > Rany... I takie kretynki mają dostęp do internetu...

    Tak samo, jak takie prostackie bełkoty jak ty. Internet jest niestety
    demokratyczny totez nawet Lawy musi tolerować.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 98. Data: 2004-04-10 08:08:13
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    agata wrote:

> [...]
    > najpierw należałoby zapoznać się z sąsiadem, zorientować się w jego
    > sytuacji- może poprostu kolekcjonuje (puste;) butle gazowe, a nie od

    CZy aby ne umknelopani uwagi ze ostatnie TV podalo przepis na wyprodukowaine
    lepszej bomby ?

    Wystarczy worek "saletry amonowej" (taki nawoz) i karnister benzyny....

    Boguslaw

  • 99. Data: 2004-04-10 08:59:12
    Od: "Boratynski" <p...@p...onet.pl>

    > Teraz każdy debil może tłumaczyć się (...)
    > Rafał

    Prosze Pana,
    Mimo ze zadko zadaje pytania i zadko znam odpowiedzi na poruszane na grupie
    tematy to regularnie czytam grupe od dawna. Rozumiem, ze Pan stara sie
    zalatwic sprawe wedle swojej mysli, jednak sam fakt, ze wielu grupowiczow
    uznalo to za niewykonalne nie upowaznia Pana do naruszania netykiety.
    Mimo iz na grupie stosuje sie forme bardziej bezposrednia, niz ta do ktorej
    jestem przyzwyczajony, to nazwanie kogokolwiek z przedmowcow *****-em
    oznacza ze nie powinien Pan byl zajmowac glosu.
    Pozdr.
    P.

  • 100. Data: 2004-04-10 13:06:11
    Temat: Re[2]: Kuchnia na gaz w bloku bez gazu!
    Od: Stary zgred <a...@...pl>

    Witaj Woody,

    W Twoim liście datowanym 8 kwietnia 2004 (18:48:53) można przeczytać:

    W> Przepisy zezwalają na korzystanie z butli w budynkach bez gazu nie
    W> przekraczających wysokości 5 kondygnacji.

    Konkretnie

    Dz.U.02.75.690
    ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA INFRASTRUKTURY
    z dnia 12 kwietnia 2002 r.
    w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
    (Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r.)

    ... to jedynie w budynku niskim

    ibidem

    § 8. W celu określenia wymagań technicznych i użytkowych wprowadza się
    następujący podział budynków na grupy wysokości:
    1) niskie (N) - do 12 m włącznie nad poziomem terenu lub
    mieszkalne o wysokości do 4 kondygnacji nadziemnych włącznie,

    Nie ma to jak fachowa porada Woody ? :->

    W> 2. Nie ubliżaj temu Panu publicznie bo nie wiem czy wiesz ale można Ciebie
    W> jak najbardziej namierzyć

    Nie strasz nie strasz ...

    W> 3. Zmień sobie kodowanie bo ciężko te wypociny czytać.

    W> Pozdrowionka

    W> TB

    :))) Przygania kociol garnkowi. Te empty lines to taka ulanska
    fantazja? Bo nie przekona mnie ze ma to cokolwiek ulatwic.

    Rafale !

    Mam podobny problem. Tyle ze w moim bloku mieszka 100 (!) rodzin. Po
    generalnym remoncie w 2000r zdjeto stala instalacje gazowa a w miejsce
    niej poprowadzono 3-fazowa inst.elektryczna oraz zamontowano
    el.kuchenki. Czesc z lokatorow zaczelo korzystac z instalacji na gaz
    propan-butan. Hm, czesciowo ich sobie tlumacze bo bieda jest u nas az
    piszczy ... :( . Rozwazylem wszystkie za i przeciw i jako czlonek
    mojej wspolnoty wystosowalem list do Powiatowej Strazy Pozarnej.

    PSP w ....
    Sekcja Prewencji

    Prośba o opinie

    W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej, którą przeprowadziłem z
    pracownikiem Sekcji Prewencji w połowie marca br. Zwracam się o opinie
    w następujących sprawach :
    1. Butli z gazem płynnym (propan-butan), z których korzysta część
    lokatorów budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. ..... Proszę
    o stanowisko w tej sprawie lub ew. sugestie dotyczące zabezpieczeń
    zaqrożeń wybuchem. Jak informowałem podczas remontu budynku w 2000r.,
    zmieniono sposób dostarczania energii cieplnej do celów kuchennych z
    gazowej na elektryczną, jak można przypuszczać w związku z
    przygotowywanymi zapisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z
    dnia 12 kwietnia 2002 r.w sprawie warunków technicznych, jakim powinny
    odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002
    r.), w szczegolnosci § 157 pkt.5, lub zaleceniami Straży Pożarnej.

    [...]

    Zauwaz jednak ze ja godze sie z sytuacje proszac jednak o sugestie
    (opinie) dotyczace prewencji zdarzen mogacych miec katastrofalne
    skutki. Prosze o wytyczne mogace podniesc kulture uzytkowania takich
    instalacji i procedury majace to ulatwic.

    W sumie to chodzi mi o to by dzieki pewnej zadymie ludzie zrozumieli
    ze jesli maja, jak to nazwales, bombe, to by nie probowali przy niej
    majstrowac. Chce doprowadzic do tego by instalowanie (wymiana) butli
    nastepowac mogla wylacznie przez czlowieka przeszkolonego w zakresie
    w/w bezpieczenstwa. A wiec kazdoroazowo sprawdzajacego stan
    instalacji: zawor, przewod gietki, szczelnosc polaczenia z butla, stan
    kuchenki i np chocby zapalniczka cug w wywietrzniku. By nie bylo tak
    jak jest u mnie teraz ze ktos tam, majacy peta w kaciku ust, wyjmuje
    butle z bagaznika i idzie do domu ja podlaczyc. Brakuje mi tylko piwka
    i luzu jaki temu towarzyszy do "pelni szczescia" ...

    To chcialbym wyeliminowac a nie to zeby nie moc korzystac z
    tego co nam daje postep cywilizacyjny.

    Moze i Ty sprobuj cos takiego zrealizowac (przeforsowac)

    Nie wylewajmy dziecka z kapiela, nie starajmy cofac postepu,
    postepujmy rozsadnie majac na uwadze racje strony drugiej.

    --
    Pozdrowienia,
    Stary zgred