    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 17 Apr 2014 10:57:42 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Kto zapłaci karę: prezes czy spółdzielnia?

    On Thu, 17 Apr 2014, t-1 wrote:

    > Wycięcie drzew owocowych, oraz wszystkich innych, młodszych niż 10 lat nie
    > wymaga zezwolenia i nie podlega opłacie.

    Stokrotka zaznaczyła, że chodzi o "ozdobne".
    Po prawdzie ja bym nijak nie wpadł na to, że mirabelka jest "ozdobna"
    (jak dla mnie to zwyczajne owocowe), ale od czasu krzywizny ogórków
    i bananów (tak, wiem, już nie obowiązuje, ale było) tudzież raka który
    (na potrzeby przepisu) jest rybą, może i nie jest dziwne, że drzewo
    owocowe (na potrzeby przepisu) jest 'ozdobne'.
    To mam przechlapane, bo śliwa z kwiatami fi 150 jest "ozdobna" :P
    (hint: klematis :))

    pzdr, Gotfryd