  • 41. Data: 2006-09-04 21:19:13
    Temat: Re: Ksiazeczka oplat za RTV
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.tfdgoxxra2iefb@sempron Jasko Bartnik
    <j...@g...pl> pisze:

    > Moze pojsc do lazienki i wlaczyc na pralce program wirowania.
    Na pewno może łazić po moim domu jak po swoim i ruszać moja pralkę?
    Czyżby? ;)

    > Z ciekawosci: czy jesli mam tuner satelitarny to nie jest tak, ze ten
    > sygnal dociera do telewizora po dluzszym czasie ... a nie
    > natychmiastowo?
    Ja tam nie wiem, ja jestem zwolennikiem zwyczajnego, prostego i legalnego
    przeganiania gnojków sprzed drzwi mojego domu.

    Jotte

  • 42. Data: 2006-09-04 21:28:23
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 04-09-2006 o 23:19:13 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > Na pewno może łazić po moim domu jak po swoim i ruszać moja pralkę?
    > Czyżby? ;)
    Maja znowelizowac ustawe, tak aby listonosze byli uprawnieni do dotykania
    naszych pralek ;)

    > Ja tam nie wiem, ja jestem zwolennikiem zwyczajnego, prostego i
    > legalnego przeganiania gnojków sprzed drzwi mojego domu.

    I profilaktycznego odpowiadania, ze nie mam w domu komputera ... ciekawe
    czy byli by w stanie skonfiskowac mojego SPARCa albo 'makintosza' pod
    zarzutem posiadania na nich nielegalnej kopii 'okienek' ... ale odbiegam
    od tematu.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 43. Data: 2006-09-04 21:58:00
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ty za to masz mnóstwo twardych rurek i jedną totalnie mięciutką... Tak,
    > tak - zwapnienie naczyń krwionośnych jest wyraźnie widoczne w stylu
    > twojej "argumętacji" (pisownia zamierzona).

    Nie wniosłeś nic rzeczowego.
    Poświęc więcej czasu na pozbieranie bardziej rzeczowych argumentów.
    Może w postaci jakichś odnośników do paragrafów, decyzji, wyroków.
    Wówczas możemy do tematu powrócić.

  • 44. Data: 2006-09-04 22:12:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > Nie wniosłeś nic rzeczowego.

    Przyganił kocioł garnkowi.

    > Poświęc więcej czasu na pozbieranie bardziej rzeczowych argumentów.
    > Może w postaci jakichś odnośników do paragrafów, decyzji, wyroków.
    > Wówczas możemy do tematu powrócić.

    W tym kraju trzeba (póki co) udowadniać winę, a nie niewinność, więc
    ciężar udowodnienia leży po twojej stronie.

    Ja twierdzę, że prawa nie łamię. Twierdzenie uzasadniłem. Twierdzisz, że
    się mylę? Udowodnij to.

  • 45. Data: 2006-09-04 23:12:53
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Przyganił kocioł garnkowi.

    > W tym kraju trzeba (póki co) udowadniać winę, a nie niewinność, więc
    > ciężar udowodnienia leży po twojej stronie.

    winę to się udowadnia w sądzie.
    Ty dostaniesz decyzję administracyjną.
    Zawsze będziesz mógł się odwołać i przedstawić swoje racje.
    Tym razem wysoko do ministra d.s. łączności.
    Powodzenia.

    > Ja twierdzę, że prawa nie łamię. Twierdzenie uzasadniłem. Twierdzisz, że
    > się mylę? Udowodnij to.

    Ależ twierdź sobie co chcesz.
    Tylko nie wciskaj tego twierdzenia innym, albo pisz, że to są twoje
    własne przemyślenia.

  • 46. Data: 2006-09-05 01:15:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:
    [ciach]

    > winę to się udowadnia w sądzie.
    > Ty dostaniesz decyzję administracyjną.

    Tylko że ta decyzja musi mieć podstawy. I podstawą nie będzie protokół
    typu "widziałem urządzenie wyglądające jak urządzenia zdolne do
    natychmiastowego odbioru programów i choć jednak nie były w stanie
    odbierać programów, to jednak podejrzewam szczwany spisek i zignoruję
    ten techniczny detal, że lokator był w stanie odbierać jedynie 'biały
    szum'".

    Oczywiście można założyć, że urzędas zignoruje rzeczywistość lub będzie
    zwyczajnie kłamać - ale wtedy można też założyć, że w ogóle niczego nie
    będzie oglądać ani sprawdzać, tylko przeleci się po wszystkich adresach
    adresach w spisie i wyda "decyzje" w stosunku do wszystkich, którzy nie
    mają "książeczek" - i niech potem frajerzy płacą.

    > Zawsze będziesz mógł się odwołać i przedstawić swoje racje.
    > Tym razem wysoko do ministra d.s. łączności.
    > Powodzenia.

    Istnieją też inne drogi odwoływania się od decyzji administracyjnych.

    > Ależ twierdź sobie co chcesz.
    > Tylko nie wciskaj tego twierdzenia innym,

    Ja wciskam? Fascynujące. Opowiedz coś jeszcze.

    > albo pisz, że to są twoje własne przemyślenia.

    Lekarzu! Lecz się sam!

  • 47. Data: 2006-09-05 02:18:27
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:
> [...]
    >
    > Istnieją też inne drogi odwoływania się od decyzji administracyjnych.

    > Ja wciskam? Fascynujące. Opowiedz coś jeszcze.

    Nawet mi się nie chce już odpisywać w kółko na te same bzdury.

  • 48. Data: 2006-09-05 11:00:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:
    [ciach wielki cytat]

    > Nawet mi się nie chce już odpisywać w kółko na te same bzdury.

    Ale za to cytować całość, żeby tylko dopisać jedną linijkę debilnego
    komentarza to ci się chciało...

    Cóż - teraz już pozostał tylko jeden dylemat: jesteś tylko skończonym
    lamerem, czy może zwyczajnym trollem?

  • 49. Data: 2006-09-05 12:32:36
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:
> [...]
    > komentarza to ci się chciało...
    >
    > Cóż - teraz już pozostał tylko jeden dylemat: jesteś tylko skończonym

    Po prostu ręce mi opadły jak znowu przeczytałem hasło natychmiastowy i
    zabrakło mi siły na wycięcie twojego posta.

    Proponuję ci wynieś pilota do drugiego pokoju. Wówczas nie będziesz miał
    obowiązku płacenia abonamentu, bo telewizor nie nadaje się do
    natychmiastowego odbioru, bo po pierwsze jest wyłączony, po drugie nie
    daje się go natychmiast włączyć, bo pilot jest w drugim pokoju.
    Masz duże szanse na prezydenta w następnych wyborach.