  • 1. Data: 2006-09-02 19:33:51
    Temat: Zaległości czynszowe
    Od: "Czarny" <c...@v...pl>

    Moi znajomi są właścicielami mieszkania które wchodzi w skład wspólnoty
    mieszkaniowej.Obecnie zalegają z czynszem wobec wspólnoty za okres 7
    miesięcy.Moje pytanie brzmi czy zarząd wspólnoty może w tej sytuacji
    wyłączyć bierzącą wodę?

  • 2. Data: 2006-09-02 20:11:25
    Temat: Re: Zaległości czynszowe
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Czarny wrote:

    > miesięcy.Moje pytanie brzmi czy zarząd wspólnoty może w tej sytuacji
    > wyłączyć bierzącą wodę?

    Na pewno nie. Coś takiego nie istnieje.

  • 3. Data: 2006-09-02 21:09:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:edcn3u$o7h$1@atlantis.news.tpi.pl Czarny
    <c...@v...pl> pisze:

> [...]
    > mieszkaniowej.Obecnie zalegają z czynszem wobec wspólnoty za okres 7
    > miesięcy.Moje pytanie brzmi czy zarząd wspólnoty może w tej sytuacji
    Czynsz jest to opłata na najem lokalu, zatem właściciele nie płacą czynszu.
    Stąd nie ma możliwości aby właścicel lokalu miał zaległości czynszowe.
    Nie ma czegoś takiego jak "bierząca woda".
    Jest "bieżąca woda".

    Jotte