  • 1. Data: 2010-12-07 12:26:13
    Temat: Kruk nęka telefonicznie
    Od: Y <...@...com>

    Kruk nęka telefonicznie. Automat wydzwania po kilkadziesiąt razy
    tygodniowo i ma do przekazania tę samą wiadomość. Nie przyjmują do
    wiadomości nieakceptowania zobowiązania ani nie idą do sądu. Po prostu
    chcą zamęczyć i wyciągnąć pieniądze.

    Oczywiście jak na szemraną post-esbecką firmę dzwonią z zastrzeżonego.
    Za to telefon wzięli bez zgody z połączenia jakie do nich wykonałem.

    Co z tym zrobić? Nękanie to tylko wykroczenie czy przestępstwo?

    btw, NIGDY NIE DZWOŃCIE DO TYCH MEND Z JAWNEGO NUMERU TELEFONU. Te
    skurwysyny zapisują numery telefonów. Mój numer jest służbowy i
    nieopatrznie zadzwoniłem do nich z pytaniem o co chodzi. Teraz
    skurwysyny wydzwaniają po kilka razy dziennie.

    pzdr

  • 2. Data: 2010-12-07 12:28:22
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Y pisze:

    > Co z tym zrobiÄ??

    Zapłacić dług.

    --
    @2010 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.

  • 3. Data: 2010-12-07 12:36:05
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-12-07 13:26, Y pisze:
    [..]
    > Co z tym zrobić? Nękanie to tylko wykroczenie czy przestępstwo?

    Z tego, że krzyczysz wnioskuję, że doznałeś poważnego rozstroju
    nerwowego, czyli uszczerbku na zdrowiu.

    Zachęcam do złożenia pozwu cywilnego o 10 tys. złotych

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 4. Data: 2010-12-07 12:49:41
    Od: Y <...@...com>

    On 07.12.2010 13:28, Johnson wrote:
    > Zapłacić dług.

    Kolejny kretyn.

    Jeszcze sam zacznij pajacu wydzwaniać, że masz jakąś moją wierzytelność.

    pzdr

  • 5. Data: 2010-12-07 12:51:11
    Od: Y <...@...com>

    On 07.12.2010 13:36, Arek wrote:
    > Z tego, że krzyczysz wnioskuję, że doznałeś poważnego rozstroju
    > nerwowego, czyli uszczerbku na zdrowiu.
    > Zachęcam do złożenia pozwu cywilnego o 10 tys. złotych

    Pytam poważnie. Wiem, że jestem zdenerwowany, bo sytuacja jest nerwowa i
    właśnie na to liczą. Przecież w nękaniu chodzi o to, żeby zastraszyć
    albo zamęczyć.

    Bardzo proszę o rady prawne co z tym zrobić.

    pzdr

  • 6. Data: 2010-12-07 13:04:05
    Temat: Re: Kruk neka telefonicznie
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <idlaju$jtm$2@news.onet.pl>, ...@...com says...>

    > Pytam powaznie. Wiem, ze jestem zdenerwowany, bo sytuacja jest nerwowa i
    > wlasnie na to licza. Przeciez w nekaniu chodzi o to, zeby zastraszyc
    > albo zameczyc.
    >
    > Bardzo prosze o rady prawne co z tym zrobic.
    >

    > pzdr

    No to ci kolega doradzil, to nie byl zart.

  • 7. Data: 2010-12-07 13:09:26
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    U swojego operatora, zastrzeż że nie życzysz sobie połączeń z numerów
    niezidentyfikowanych. A jak zaczną dzwonić ze zwykłego numeru to
    zazwyczaj można sobie zainstalowac oprogramowanie które odrzuca
    połączenia z wybranych numerów

  • 8. Data: 2010-12-07 13:36:34
    Od: PaPi <...@...3>

    > Co z tym zrobić? Nękanie to tylko wykroczenie czy przestępstwo?

    Kupic telefon z mozliwoscia filtrowania polaczen przychodzacych.
    Np. nokie e52.

  • 9. Data: 2010-12-07 15:25:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Zapłacić dług.
    Skoro długu nie uznaje, to nie była najcelniejsza rada :-)

  • 10. Data: 2010-12-07 15:28:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Y" <...@...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > to telefon wzięli bez zgody z połączenia jakie do nich wykonałem.
    >
    > Co z tym zrobić? Nękanie to tylko wykroczenie czy przestępstwo?

    To wykroczenie. Tzw. złośliwe niepokojenie. Skoro robi to automat i w kółko
    to samo gada, to nie ma możlwiości, by wykazali, ze tylko chcą Ci przekazać
    wiadomość, że ich zdaniem jesteś dłużnikiem. Problem w tym, że jednostka
    właściwa do prowadzenia sparwy, to jednostka siedziby tej firmy.
    Zawiadomienie mozesz złożyc w dowolnej ejdnostce, ale postaraj się, by t
    ozaprotokołowano jasno i czytelnie, bo inaczej będą się papiery pomiędzy
    ejdnostkami tam i spowrotem plątać.