  • 11. Data: 2007-10-11 05:57:05
    Temat: Re: Koszty procesu
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rolli pisze:

    > No wlasnie... Jakie w tej kwestii moga byc koszty? Wszystko co strona
    > przedstawi? Czy sa jakies limity?

    W sprawie z powództwa ULTIMO o 200 zł nie będzie na 99% wydatków bo nikt
    na taką rozprawę nie przyjdzie ze strony powodowej.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 12. Data: 2007-10-11 06:04:43
    Od: Rolli <r...@p...fm>

    On 11 Pa , 07:57, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > W sprawie z powództwa ULTIMO o 200 z nie b dzie na 99% wydatków bo nikt
    > na tak rozpraw nie przyjdzie ze strony powodowej.

    Na pewno? Tego w sumie nie wiadomo... Poza tym zawsze moze to byc
    okazja do wyciagniecia kasy pod jakims tam pretekstem.

  • 13. Data: 2007-10-11 06:08:22
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rolli pisze:

    > Na pewno?

    99% to nie jest na pewno :)

    > Poza tym zawsze moze to byc okazja do wyciagniecia kasy pod jakims tam pretekstem.

    Poza tym to po prostu spłać dług. A jak nie masz długu to nie masz co
    sie przejmować kosztami.

  • 14. Data: 2007-10-11 06:11:30
    Od: Rolli <r...@p...fm>

    On 11 Pa , 08:08, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Poza tym to po prostu sp a d ug. A jak nie masz d ugu to nie masz co
    > sie przejmowa kosztami.

    No wlasnie... Czy mam dlug? Nie jestem specjalilsta i zaczynam miec
    watpliwosci...

    Sprawe opisalem dokladniej w innym watku:

    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/cda22a0c54b30b66/05679387f9a60c13?hl=pl#
    05679387f9a60c13

  • 15. Data: 2007-10-11 07:30:37
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    kam pisze:

    > jeszcze mogą być wydatki

    A konkretnie o jakie chodzi?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 16. Data: 2007-10-12 16:40:28
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Thu, 11 Oct
    2007 08:08:22 +0200, Johnson zeznał(a):

    > A jak nie masz długu to nie masz co
    > sie przejmować kosztami.

    mając na uwadze pojęcie "prawdy" wg kpc, dość odważne to stwierdzenie ;)

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 17. Data: 2007-10-12 16:44:48
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 10 Oct
    2007 21:44:01 +0200, Liwiusz zeznał(a):

    jeszcze 17 zł powinien dołożyć ;)

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 18. Data: 2007-10-13 09:23:14
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Johnson pisze:
    > W sprawie z powództwa ULTIMO o 200 zł nie będzie na 99% wydatków bo nikt
    > na taką rozprawę nie przyjdzie ze strony powodowej.

    widziałem takich co koszt znaczka pocztowego rozliczają...

    KG

  • 19. Data: 2007-10-13 15:35:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam pisze:

    > widziałem takich co koszt znaczka pocztowego rozliczają...

    I dostają w nakazie?

  • 20. Data: 2007-10-14 07:18:01
    Od: Rolli <r...@p...fm>

    On 13 Pa , 11:23, kam <x#k...@w...pl#x> wrote:

    > widzia em takich co koszt znaczka pocztowego rozliczaj ...

    Poleconego, czy zwyklego? Bo IMHO zwykly to bzdura - jak mozna
    udowodnic doreczenie? Skad w ogole wiadomo, ze zostalo wyslane?