  • 1. Data: 2007-10-10 11:39:48
    Temat: Oswiadczenie woli - odmwa zeznan w sadzie.
    Od: "Jelcyn" <m...@p...fm>

    Mam maly problemik, jestem na wyjezdzie poza krajem, a zostalem wezwany jako
    swiadek do sadu na rozprawe odwolawcza. Nie chce zeznawac i wiem ze moge
    napisac oswiadczenie woli (zgodnie z art. 186 paragraf 1 K.p.k.)o odmowie
    zeznan i przeslac je do sadu.
    Uchwała Sądu najwyższego Izba Karna z dnia 26 pazdziernika 2006r, syg akt I
    KZP 22/06 mowi ze moge je wyslac jako pozasadowe oswiadczenie i musi byc
    dolaczone do akt sprawy.
    Teraz pytanko gdzie moge wzor takiego oswiadcznenia znalezc?

    pzdr
    Jelcyn

  • 2. Data: 2007-10-10 17:45:53
    Temat: Re: Oswiadczenie woli - odmwa zeznan w sadzie.
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Jelcyn pisze:
    > Teraz pytanko gdzie moge wzor takiego oswiadcznenia znalezc?

    Naprawdę do napisania że odmawiasz składanie zeznań potrzebny jest jakiś
    wzór? Pytanie czy są podstawy do odmowy...

    KG